معرفی کانکس سرویس بهداشتی از جنس ساندویچ پانل

آشنایی با سازه کانکس سرویس بهداشتی از جنس ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل ها به خاطر قیمت کمتری که نسبت به مساله دیگر دارند. معمولاً بیشتر در سازه های سبک تر استفاده می شود. معمولاً سازه هایی که قابل حرکت باشند مانند کانکس سرویس بهداشتی و ساندویچ پانل سقفی و  ساندویچ پانل دیواری و یا اتاقک های کوچک که برای مصارف خاصی ساخته می شوند از ساندویچ پنل ها به وجود می آید. حال می‌خواهیم معرفی کانکس های سرویس بهداشتی از جنس ساندویچ‌ پانل را بشناسیم و با اجرای ساندویچ پانل بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

ساخت کانکس سرویس بهداشتی با ساندویچ پانل چگونه است؟

یک توالت فرنگی قابل حمل مزایای زیادی دارد که عمدتاً به دلیل امکان حمل و نقل آسان است. ساختار کانکس سرویس بهداشتی نه تنها در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است، بلکه به لطف موادی که از آن ساخته شده است، امکان حفظ استانداردهای بهداشتی بالا را فراهم می کند. سرویس های بهداشتی قابل حمل نیازی به اتصال به سیستم فاضلاب ندارند، بنابراین می توان آنها را در هر مکانی قرار داد. ساختار توالت از پانل های چند لایه با ورقه ساخته شده است که به لطف خواص آنها، امکان حفظ استانداردهای بالا از قابلیت استفاده را فراهم می کند.

در اجرای ساندویچ پانل  ، پانل ها به راحتی و سریع نصب می شوند. از تجربه عملی، نصب 600 متر مربع ساندویچ پانل برای یک کارگر ساخت و ساز ماهر تقریباً 8 ساعت زمان می برد. مراحل نصب و ساخت ساندویچ پانل دیواری به این شرح است: مصالح ساختمانی به محل تحویل داده می شود: تحویل شامل  انواع پانل ها، اجزای فریم (اشکال سرد) و لوازم جانبی (شامل چشمک زن، بست، واشر، مهر و موم و غیره) است. مواد تحویلی توسط حامل با تجهیزات حمل و نقل ساختمانی تخلیه می شود. فریم های فرعی مونتاژ شده و با تیرها و پرلیت  نصب می شوند. فیلم محافظ از پانل های ساندویچ برداشته می شود.

 ساندویچ پانل ها با استفاده از بست های مناسب به اعضای ساختاری زیرفریم بسته می شوند. درزهای بین ساندویچ پانل ها آب بندی شده و فلاشینگ نصب می شود. برای بستن  به چند پیچ نیاز دارم؟ این رایج ترین سوال افراد در ساخت و ساز و در مرحله آماده سازی پروژه است. تخمین تقریبی 1.1 بست در هر متر مربع ساندویچ پانل است. تعداد واقعی، فاصله و چیدمان به تصمیم مهندس طراح پروژه و/یا تامین کننده مصالح ساختمانی بستگی دارد. قبل از نصب ردیف اول ساندویچ پانل ها، باید یک درپوش قطره ای با لبه قطره ای به اندازه کافی نصب شود تا تمام جریان آب باران از جلوی دیوار و پایه نوار تخلیه شود. ممکن است نصب درپوش قطره‌ای مناسب با پانل‌های ساندویچ از قبل غیرممکن باشد. در این مرحله ساخت کانکس سرویس بهداشتی با ساندویچ پانل متراژ پایین به پایان می رسد و می توان وسایل بهداشتی داخل آن را نصب کرد.

هزینه ساخت کانکس سرویس بهداشتی با ساندویچ پانل چقدر است؟

برای اینکه هزینه ساخت یک کانکس سرویس بهداشتی سیار را به وسیله ساندویچ پانل به دست آوریم باید عوامل بسیاری را در نظر بگیریم. اول از همه باید قیمت پانل هایی که می گیریم را در نظر داشته باشیم معمولاً برای کانکس سرویس بهداشتی چون در فضای باز قرار دارد باید از پانل هایی که مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و همین طور سرما و گرما را تحمل می کند استفاده کنیم. معمولاً قیمت این پانل ها با بقیه متفاوت هستند.

 همچنین درون “کانکس سرویس بهداشتی” خود وسایل سرویس بهداشتی نیز وجود دارد که هزینه خرید آنها را نیز باید در نظر بگیریم. در واقع این وسایل به گونه ای هستند که سیار باشند به خاطر استفاده زیادی که از آن ها می‌شود باید از از جنس مرغوب استفاده شود. پس هزینه ساخت یک کانکس سرویس بهداشتی سیار به عوامل  زیادی بستگی دارد البته باید این مورد را نیز به خاطر داشته باشیم که این هزینه ها ممکن است در شرایط مختلف متفاوت باشد.

خرید کانکس سرویس بهداشتی از جنس ساندویچ پانل

برای خرید سرویس بهداشتی ازجنس ساندویچ پانل می‌توانید به تولید کنندگان این محصول که در اینترنت سایت هایی را برای خود دارند مراجعه کنید. معمولا بسیاری از این تولیدکنندگان سایت هایی را برای خود به وجود می‌آورند و در آنجا محصولاتی که تولید می شود را به نمایش می گذارند. شما می توانید با جستجوی عبارات کلیدی درباره سرویس بهداشتی ساندویچ پانل  به این سایت ها دسترسی پیدا کنید و سفارش خود را انجام داده و خرید کنید.

 معمولاً بعضی از شرکت ها این کالا ها را به صورت آماده برای فروش دارد اما بعضی از شرکتهای دیگر فقط ساندویچ پانل دیواری آن را دارد که شما می توانید آنها را خریداری کرده و خود نصب کنید. همین طور می توانید به فروشگاه های حضوری در سراسر کشور مراجعه کرده و نسبت به خرید کانکس سرویس بهداشتی به صورت آماده و یا پانل های آن اقدام کنید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی از جنس ساندویچ پانل

سرویس بهداشتی های ساندویچ پانلی چه ویژگی هایی دارند؟

معمولاً کف  کانکس های سرویس بهداشتی که با ساندویچ پانل ساخته شده اند از سرامیک بوده که معمولاً باید بر روی فایبرگلاس و یک سازه آب بند شود. بیشتر موقع ها اسکلت و پایه های سرویس بهداشتی از فلز ساخته شده است. دیوارپوش داخل را معمولاً جوری می سازند که قابل شستشو باشد و  موادی که در آن استفاده شده باشد به آب حساسیت نداشته باشد. بدنه خارجی نیست باید به انتخاب کسی باشد که می‌خواهد آن کانکس را بخرد و یا این که کانکس ضد آب باشد تمامی کانکس های سرویس بهداشتی با لوله کشی آب و یا سیم کشی برق و نصب بهترین امکانات شیرالات همراه هستند. هم چنین مهم ترین موردی که در این کار نیز وجود دارد این است که تهویه هوای آنها بسیار مناسب است و مجهز به فن نیز هستند. اگر می خواهید درباره این کانکس ها اطلاعات بیشتر به دست آورید می‌توانید به سایت ها و افراد با تجربه مراجعه کرده و اطلاعات کامل را از آنها بگیرید.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

قیمت کانکس سرویس بهداشتی دست دوم معمولا کمتر از دسته اول و نو آن است. به این خاطر که این نوع کانکس قبلا یک بار استفاده شده است و ممکن است به استهلاک رسیده باشد، اما شما می توانید آن را با قیمت کمتر خریداری کرده و بعدا آن را اراتقا بدهید. قیمت این نوع کانکس ها نیز متفاوت است و معمولا بستگی به موادی که در آن استفاده شده و متریال ها دارد. حتی ممکن است بعضی از این کانکس ها از کانکس های نو نیز گران تر باشند چون از متریال های عالی برای آن استفاده شده است. برای اطلاع بیشتر از این کانکس ها می توانید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و یا اینکه از کسانی که ممکن است دست دوم این کانکس ها را داشته باشند سوال کنید.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی چقدر است؟

برای اینکه ابعاد این کانکس ها را بدانیم باید به این نکنه توجه کنیم که از این کانکس ها در کجا می خواهیم استفاده کنیم. ممکنه است موارد استفاده از این کانکس ها در مکان های عمومی باشد، پس در این صورت کانکس باید بزرگ باشد و از چند توالت ساخته شده باشد تا برای عموم مردم که می خواهند از آن استفاده کنند راحت تر باشد. اما اگر می خواهید سرویس بهداشتی آماده ای را در باغ و یا مکان خصوصی تری قرار دهید می توانید از ابعاد کوچکتر آن استفاده کنید. گاهی نیز یک خریدار هر دو نوع کوچک و بزرگ کانکس ها را می خواهد که باید بر اساس این موضوع نیز تصمیم گرفت و کانکس مناسب را خریداری کرد.

آیا کانکس سرویس بهداشتی قابل جابه جایی هستند؟

همان طور که گفتیم و مشخص است، این کانکس ها از انواع ساندویچ پنل مثل ساندویچ پانل سقفی ساخته شده اند و یکی از دلایلی که این کانکس ها با این مصالح ساخته می شوند همین است تا بتوان آن ها را حرکت داده و به مکان های مختلف برد. البته این هم یکی دیگر از مزایای ساندویچ پنل است، زیرا سبک است و در عین سبکی قابلیت جا به جایی نیز داشته و می توان آن را حرکت داد و به مکان دیگر برد. البته این کانکس ها در ابتدای استفاده به زمین متصل می شوند و هر موقع که احتیاج بود از زمین جدا شده و به مکان های دیگر می روند.

سوالات متداول

  • کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پنل را از کجا خریداری کنیم؟

می توانیم این کانکس ها را از کانکس سرویس بهداشتی دیجی کالا خریداری کنیم. معمولا فروشگاه های اینترنتی نیز این محصول را عرضه می کنند و می توانیم به آن ها نیز سفارش داده و آن ها را خریداری کنیم. اما بهترین راه خرید این کانکس ها مراجعه حضوری به فروشگاه ها است.

  • آیا کانکس های سرویس بهداشتی قیمت گرانی دارند؟

قیمت کانکس توالت صحرایی یا قیمت سرویس بهداشتی سیار نسبت به سازه هایی که به صورت مصالح سیمانی در دسترس هستند ارزان تر هستند زیرا وسایل آن ها ارزان تر بوده و با قیمت کمتری نصب می شوند.

  • آیا کانکس های سرویس بهداشتی لوله کشی فاضلاب دارند؟

کانکس های سرویس بهداشتی معمولا لوله کشی فاضلاب ندارند. زیرا همان طور که گفتیم این کانکس ها قابل حرکت هستند و می توان آن ها را حرکت داد به همین دلیل نمی توانند اتصال دائمی به زمین داشته باشند.

امتیازدهی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.