ساندویچ پانل متراژ پایین

ساندویچ پانل متراژ پایین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

همانطور که میدانید ساندویچ پانل محصولی برای پوشش دیوار ها و سقف ها در ساختمان ها و سازه ها است. به دلیل مزایا و ویژگی هایی از جمله قیمت مقرون به صرفه، سبک بودن در عین مقاوم بودن و همچنین نصب سریعتر و راحتتر در بین سازندگان طرفداران بسیاری دارد و از ساندویچ پانل متراژ پایین در سازه های بسیاری اعم از سردخانه ها، کانکس ها و یا سرویس های بهداشتی برای روکش دیوارها و سقف ساختمان ها می توان استفاده کرد.ویژگی، وزن و اندازه ساندویچ پانل ها با توجه به کارکرد شان متفاوت است. برای دیدن نمونه کار ساندویچ پانل متراژ پایین در ام جی سازه  کلیک کنید.

نمونه کار اجرای ساندویچ پانل ام جی

گروه صنعتی ام جی سازه با بیش از بیست سال سابقه در عرصه سازه های فلزی

0 +
سال سابقه کار
professional-services

تیم حرفه ای

حافظ محیط زیست

نصب و اجرای ساندویچ پانل سقفی
service1
service1
service2

مزایای ساندویچ پانل متراژ پایین

 

همانطور که پیش تر هم گفته شد یکی از دلایل عمده معروفیت و محبوبیت ساندویچ پانل ها قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به مصالح سنتی مانند آجر و سنگ و .. است. قیمت این مصالح بسیار مناسب است و مناسب بودن قیمت ساندویچ پانل دلیل بر پایین بودن کیفیت، کارایی بد و کم ساندویچ پانل ها نیست، حتی برعکس ساندویچ پانل ها از جمله ساندویچ پانل سقفی به دلیل مقاومت بسیار بالایشان هم در میان اهالی صنعت و ساخت جا افتاده اند که به همین علت فروش آن ها بسیار رونق گرفته و در سالیان گذشته زیاد شده است. به طور کلی “ساندویچ پانل متراژ پایین” مزایای زیادی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

چگونه از خدمات ام جی سازه استفاده کنیم؟

نحوه کسب اطلاعات درباره انواع ساندویچ پانل 

info
info - mobile
technical-support

برای خرید ساندویچ پانل متراژ پایین به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران ما در ام جی سازه ارتباط بگیرید

چرا به ما اعتماد کنید؟

تمامی محصولات گروه ام جی سازه از بهترین متریال روز تهیه شده ودارای تنوع فراوان و گارانتی میباشد

team

گروه صنعتی ام جی سازه با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای سازهای فلزی وساندویچ پانل از تیم حرفه ای برخوردار است و همواره در تلاش است که بهترین خدمات را ارائه دهد.

planet-earth

شرکت ام جی سازه همواره در جهت استفاده از مواد اولیه و ماشین آلات مناسب با محیط زیست گام برداشته و در تولیدات خود کاملا از گاز پنتان که 100% سازگار با محیط زیست است

customer-service

شما میتوانید پس از ثبت سفارش خود در صورت نیاز به راهنمایی و یا برخوردن به مسئله ای با پشتیبانان ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند

project-management

تمامی ماشین آلات مورد استفاده در شرکت ام جی سازه از بروز ترین و معتبرترین تشکیلات روز دنیا تهیه شده است و در این زمینه نسبت به رقبا پیشرو میباشد.

در مورد نحوه اجرای ساندویچ پانل سوالی دارید؟

برای ما کامنت بگذارید🔻

همه چیز درباره ساندویچ پانل متراژ پایین

موارد استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین

ساندویچ پانل ها انواع بسیار زیادی در سایزهای مختلف دارند، این سازه ها با توجه به نیاز استفاده کنند تولید و عرضه می شوند و باید در نظر داشته باشید به دلیل اینکه انواع ساندویچ پانل ها از جمله ساندویچ پانل متراژ کم بسیار زیاد می باشد باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید بسیار دقت کنید که جنسی با کیفیت را خریداری کرده و بعد از خرید از خرید خود پشیمان نشوید. از ساندویچ پانل ها در متراژ و ابعاد کوچک هم استفاده های زیادی می شود که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

یکی از مهم ترین موارد بعد از خرید ساندویچ پانل ها که باید به آن اهمیت زیادی داده شود و در صورت اشتباه در آن می‌تواند خساراتی ایجاد کند به اجرای ساندویچ پانل بر می‌گردد که به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند در صورتی که به درستی انجام نشود کاملا باعث آسیب رساندن به ساخته ما شده و خساراتی را به ما متحمل کند. موارد پر استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین و همچنین ساندویچ پانل های دیواری در ساخت تریلر ها و کانکس ها می باشد. اگر شما در شرف ساخت سازه های پیش ساخته مانند اتاق فرمان، اتاق های نگهبانی و… هستید؛ ساندویچ پانل متراژ پایین می تواند محصول مناسبی برای شما باشد.

موارد استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین

ویژگی های ساندویچ پانل متراژ پایین

یکی از ویژگی ها مهم ساندویچ پانل متراژ کم اجرای ساندویچ پانل است که می توان به راحتی آن را مونتاژ کرد. علاوه بر آن به دلیل قیمت مناسبی که دارد می توان از “ساندویچ پانل متراژ پایین” در مکان هایی مانند دیوار های سالن، انبار، فروشگاه ها، انبار ها، سوله ها، اتاقک ها و غرفه ها و… استفاده کرد. به دلیل عایق بودن و ایمنی بالا و همچنین قیمت مناسب در کنار زمان نصب پایین ساندویچ پانل متراژ کم رابه مانند ساندویچ پانل دیواری به انتخابی بسیار مناسب در صنایع تبدیل کرده است و همچنین میزان اهمیت استفاده از آن در مکان های صنعتی خیلی بیشتر از ساختمانی می باشد تا امنیت کارکنان را در حین انجام کار فراهم نماید و همینطور باید در نظر داشته باشید اغلب ساندویچ پانل ها از آن جایی که نسبت به مصالح دیگر سبک تر هستند در اغلب سازه ها می‌توان از آن ها استفاده کرد. شاید جالب باشد بدانید که هسته پشم سنگ، پلی اورتان یا پلی استایرن موجود در روکش ورق فولادی گالوانیزه شده می تواند به عنوان عایق خوبی در برابر حرارت، نفوذ حشرات یا گرد و خاک عمل کند که میزان کیفیت آن بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر می‌گذارد و باید توجه داشته باشید که اگر ساندویچ پانل با کیفیتی را خریداری بکنید می‌توانید تا سال ها را با خیال راحت از جنس خریداری خود سپری کنید در ادامه لینکی برای شما قرار دادیم که می‌توانید با وارد شدن به آن و همچنین دیدن ویدیو مطالب دیگری نیز بیاموزید.

دلایل استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین

ساندویچ پانل ها کاربرد های فراوانی دارند که در جدول زیر آن ها را نام می‌بریم:

پوشش دیوار و سقفبرای ساخت سردخانه در جهت استفاده کارخانه هاساخت انواع سازه های از پیش ساخته
ساختن سواله های صنعتیساخت سالن های ورزشیساختن اتاق ایزوله

از دلایل مهم استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین می توانیم به عایق صوتی ، حرارتی و عایق خوب در نگهداری انرژی محیط ،عایق رطوبتی ،ضد حریق و سرما و گرما بودن این محصولات اشاره کرد که این ویژگی ها باعث کاربردهای مهم ساندویچ پانل متراژ پایین شده است .عدم خورندگی در محیط اسیدی و بازی ،مقاومت در برابر انواع حلال ها و مقاومت در برابر فشار و زلزله ،قیمت مناسب ، نصب و اجرای سریع و آسان وزن کم و سبک ،حمل راحت و سریع ،مقاوم در برابر نفوذ گرما و سرما و حشرات ، سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت بودن ،مقاوم در برابر زنگ زدگی ،تنوع در طرح و رنگ ،قابلیت شست و شو ،همچنین قابل استفاده در پروژه های دیگر ،از همه مهم تر افزایش طول عمر ساختمان و مقاومت در برابر بلایای طبیعی از ویژگی های مهم کاربرد ساندویچ پانل متراژ پایین در سازه ها می باشد.

دلایل استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین

نکات مهم در زمان نصب ساندویچ پانل متراژ پایین

  1. متراژ ساندویچ پانل متراژ پایین
  2. نوع فوم میانی استفاده شده در ساندویچ پانل متراژ پایین
  3. ضخامت فوم استفاده شده در ساندویچ پانل متراژ کم
  4. نوع برند تولید کننده ساندویچ پانل
  5. نوع و مدل ساندویچ پانل (ساندویچ پانل سقفی،ساندویچ پانل دیواری و …)

رنگ بندی ساندویچ پانل متراژ پایین

ساندویچ پانل متراژ پایین در کنار کاربرهای زیادی که دارند عایق خاک و رطوبت و حشرات و … نیز می باشد و به دلیل استفاده ی زیادی که از این ساندویچ پانل متراژ کم می شود آنها در رنگ های مختلف تولید شده و شما می توانید ساندویچ پانل متراژ پایین را با توجه به رنگ دلخواه و نمای موردنظر تهیه کنید.ساندویچ پانل رنگی سبب ایجاد زیبایی و جذابیت در ظاهر سازه ی شما می شود.

نکات مهم در زمان خرید ساندویچ پانل

  • هدف از خرید ساندویچ پانل
     برای ساخت هر سازه ای به انواع متفاوتی از ساندویچ پانل اعم از ساندویچ پانل متراژ پایین،ساندویچ پانل دیواری و یا سقفی نیاز است.
  • موقعیت جغرافیایی سازه در حال ساخت
    برای داشتن یک سازه با کیفیت باید ساندویچ پانل هایی که خریداری می کنید با موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی سازگار باشد.
  • جنس ورق های ساندویچ پانل
    با توجه به موقعیت جغرافیایی می توانید از مناسب ترین جنس ورقه های ساندویچ پانل مناسب برای ساندویچ پانل متراژ پایین و … استفاده کنید.
  • جنس فوم میانی ساندویچ پانل
    فوم پلی یورتان از بهترین نمونه فوم های استفاده شده در ساندویچ پانل است که بهترین عملکرد و بازدهی را دارد.فوم میانی ساندویچ پانل ها با توجه به کاربرد آن ها یعنی ساندویچ پانل متراژ پایین ،دیواری،سقفی و … می تواند متفاوت باشد.
  • شکل ورقه ها
    شکل ورقه ها و نحوه چینش آن ها در استحکام سازه و ظاهر بنا بسیار تاثیر گذار است.
  • دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل
    قالب بندی و برش های اصولی در ایمنی و ظاهر سازه ما بسیار موثر است پس باید از دستگاه های تولید کننده مناسب استفاده شود.
  • شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
    ضمانت نامه ،پشتیبانی و قیمت مناسب ساندویچ پانل از مواردی است که باید در هنگام انتخاب شرکت تولید کننده به آن توجه داشت.نکات مهم در زمان خرید ساندویچ پانل

نتیجه گیری در مورد ساندویچ پانل متراژ پایین

همانطور که متوجه شدید ساندویچ پانل متراژ پایین یکی از پرکاربرد ترین ساندویچ پانل هاست که در چند سال اخیر فروش رو به رشدی را تجربه کرده است. پس اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل هستید قبل از آن به خوبی تحقیقات خود را در مورد ساندویچ پانل متراژ پایین انجام دهید تا خرید خوبی داشته باشید. همچنین اگر تجربه خرید ساندویچ پانل را دارید میتوانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

قیمت ساندویچ پانل ها با توجه به ضخامت، نوع ورق، نوع فوم، ابعاد ، متراژ و … محاسبه می شوند و ثابت و یکسان نیستند.

 

برند ام جی سازه با داشتن تجربه ی کافی در حوزه انواع ساندویچ پانل ها، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ساندویچ پانل متراژ پایین شناخته شده است . این مجموعه کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین می کند.

بله، این سازه ها در برابر گرما، سرما و حتی رطوبت بسیار مقاوم  هستند. به همین دلیل در شرایط مختلف آب و هوایی دچار مشکل نمی شوند.

 

ام جی سازه با کمال افتخار به شما همراهان عزیز، مشاوره رایگان ارائه می دهد پس می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست مشاوره رایگان تان را ثبت کنید تا مشاورین مجرب ما با شما تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.