بررسی ویژگی ها و مزایا کانکس ساندویچ پانلی

ساندویچ پانل‌ها در واقع سازه‌های آماده‌ای می‌باشند که به کمک آن‌ها می‌توان محصولات بسیاری را ساخت و از آن‌ها در قسمت‌های مختلف استفاده کرد. کانکس ساندویچ پانلی ویژگی های مثبت زیادی دارند که بررسی آن ها کمک بسیاری به ما در شناخت این سازه پر کاربرد می کند. یکی از مواردی که می‌توان به کمک ساندویچ پانل‌ها مخصوصا ساندویچ پانل سقفی  و  ساندویچ پانل دیواری ارائه داد، ساخت انواع کانکس‌های متحرک می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را توسط ساندویچ‌ پانل‌ها تولید کرده و در جایگاه‌های مختلف از این محصولات استفاده کنید. در این مقاله ما قصد داریم شما را با انواع ویژگی‌های اجرای ساندویچ پانل در کانکس ساندویچ پانلی آشنا کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا از این محصول فوق العاده عالی اطلاعات بسیار خوبی را کسب کنید. 

کانکس ساندویچ پانلی

خرید ساندویچ پانل دیواری

برای اطلاعات بیشترد مورد خرید ساندویچ پانل دیواری کلیک کنید

بررسی تمام ویژگی های کانکس ساندویچ پانلی و قیمت آن

استفاده از انواع کانکس‌های ساندویچ پانلی دارای انواع ویژگی‌‌های مثبتی می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده کردن از این کانکس‌ها از این مزایا نهایت استفاده را داشته باشید. ویژگی‌های مثبت این دسته از خانه‌های متحرک عبارت اند از:

  • مقرون به صرفه بودن. شما می‌توانید با استفاده از این دسته از کانکس‌ها با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر، محصولی را داشته باشید که نسبت به ساخت و سازهای قدیمی، هزینه کمتری را برای شما ارائه دهد.
  • اجرای سریع. به دلیل این که مصالح این دسته از ساخت و سازها سبک می‌باشد، اجرای انواع ساندویچ پانل ها ، بسیار سریع می‌باشد و به راحتی می‌توانید به همراه دو فرد این موارد را سر هم کنید.
  • قابلیت شست و شو. این دسته از ساندویچ پانل‌ها که به همراه آن‌ها می‌توان انواع بسیاری از کانکس‌ها را ساخت، به راحتی قابل شست و شو می‌باشند و شما می‌توانید هر زمان تنها با استفاده از آب تمامی گرد و غبار داخل و خارج این کانکس‌ها را از بین ببرید.
  • طول عمر بسیار بالا. زمانی که شما از کانکس‌ها استفاده کنید، در واقع این استفاده برای زمان طولانی است. طول عمر بالای ساندویچ پانل‌ها باعث می‌شود تا افراد در ابتدا از ساخت و سازهای قدیمی فاصله گرفته و به استفاده از این دسته از موارد بپردازند.
  • عایق بودن. این دسته از کانکس‌ها به دلیل استفاده کردن از انواع ساندویچ پانل‌های باکیفیت برای شما فضایی را به وجود می‌آورد که علاوه بر عایق حرارتی بودن، عایق صوتی نیز می‌باشد.
کانکس ساندویچ پانلی

ویژگی‌های منفی کانکس ساندویچ پانلی چیست؟

همواره از گذشته تا به امروز به این موضوع اشاره شده است که هیچ گلی بدون خار نیست و در کنار مزیت‌های استفاده از یک وسیله همواره معایب نیز وجود دارد. در زمینه استفاده از کانکس‌های ساندویچ پانلی نیز ویژگی‌های منفی بسیاری وجود دارد که باید مد نظر قرار داد و سپس اگر نتوانستیم با از بین بردن این ویژگی‌های منفی، مکانی دلچسب برای خود ارائه دهیم. این ویژگی‌ها عبارت اند از

به راحتی دزدیده شدن. این دسته از کانکس‌ها به دلیل این که وزن بسیار پایینی دارند، به راحتی توسط افراد دزدیده می‌شوند. اگر کانکس بدون استفاده‌ای را برای خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم در مکانی امن نگهداری کنید تا از بروز سرقت در آن جلوگیری شود.

  • محدودیت حمل. درست است که این دسته از کانکس‌ها وزن پایینی دارند و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد اما محدودیت‌هایی در حمل آن‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، این دسته از کانکس‌ها بیشتر در کارخانه‌ها ساخته می‌شوند و به صورت آماده ارائه می‌شوند و در مکان‌هایی که رفت و آمد سخت است، با محدودیت حمل و نقل این کانکس‌ها رو به رو هستیم. البته با استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین می توان سازه های آن را در ابعاد کوچک تر با وزن سبک تری تولید کرد تا مشکلی در حمل و نقل آن ها وجود نداشته باشد.
  • کاهش قیمت. ممکن است در ابتدا شما کانکس ساندویچ پانلی را با یک قیمت تقریبا بالا خریداری کرده باشید اما پس از گذر زمان برای فروش این کانکس‌ها شما ضرر بسیاری را به لحاظ قیمتی مشاهده می‌کنید زیرا در این دسته از کانکس‌ها به هنگام فروش کاهش قیمت بسیاری به وجود می‌آید که برخی را وادار به صرف نظر کردن از فروش کانکس می‌کند.ویژگی‌های منفی کانکس ساندویچ پانلی چیست

قیمت کانکس ساندویچ پانلی چقدر است؟

یکی از انواع سوال‌هایی که همواره برای افراد درباره “کانکس پانلی“ به وجود می‌آید این است که قیمت کانکس‌های ساندویچ پانلی به چه صورت می‌باشد و چگونه می‌توان از این قیمت‌ها مطلع شد. باید گفت که شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به انواع سایت‌های معتبر، از قیمت این دسته از کانکس‌ها مطلع شوید. البته ناگفته نماند که می‌توانید با مراجعه به انواع فروشگاه‌های موجود در سطح شهر نیز از قیمت این دسته از کانکس‌ها مطلع شوید.

توصیه می‌شود که حتما قبل از خرید و یا فروش کانکس ساندویچ پانلی یک قیمتی حدودی از این دسته از مکان‌ها برای خود داشته باشید تا بتوانید با دیدی باز، قدم‌هایی درست برای خرید و فروش این دسته از کانکس‌های ساندویچ پانلی بردارید. البته در نظر داشته باشید که می‌توانید به صورت تلفنی نیز از قیمت این کانکس‌ها مطلع شوید. هر روشی که برای اطلاع قیمت از آن استفاده می‌کنید یکی از بهترین روش‌ها می‌باشد و اطلاعات بسیاری را در زمینه قیمت کانکس های ساندویچ پانلی به شما عزیزان ارائه می‌دهد. همچنین شما می توانید در خصوص هزینه اجرای ساندویچ پانل هم اطلاعات کسب نمایید.

روش ساخت کانکس ساندویچ پانلی چگونه است؟

برای ساخت کانکس ساندویچ پانلی، ابتدا باید ابعاد چیزی که مد نظر شما برای ساخت است را ارائه دهید و سپس با توجه به این ابعاد متریال مورد نظر خود را خریداری کنید. در ابتدا باید کف کانکس و دیواره‌ها ساخته شود. از این طریق می‌توانید به راحتی زمینه ساخت سقف را فراهم کنید.

ساخت سقف همواره پس از ساخت کف و دیواره‌ها انجام می‌شود. به هیچ عنوان نباید در ابتدا سقف کانکس را ساخت زیرا پس از آن مشکلاتی را با خود به همراه می‌آورد که می‌تواند به استفاده بیش از اندازه از متریال‌ها و محصولات ارائه شده برسد.

پس از این که نصب به پایان رسید، عایق حرارتی صورت می‌گیرد و سپس کف‌پوش‌ها نصب می‌شود و در صورت نیاز برق‌کاری انجام می‌شود. البته در نظر داشته باشید که اگر احتیاج به رنگ کاری است، ابتدا رنگ را انجام داده و سپس کفپوش و برق کاری را ارائه دهید. در نهایت ساندویچ پانل ها در انواع مختلفی با توجه به نیاز کاربران ساخته می شوند، به عنوان مثال  پانل عایق سازه ای یکی از این پانل ها می باشد.

اگر شما بتوانید به صورت اختصاصی با روش ساخت کانکس ساندویچ پانلی آشنا شوید، می‌توانید خودتان نیز به ساختن این دسته از کانکس‌ها بپردازید. البته که همواره توصیه می‌شود برای داشتن نتیجه‌ای بهتر از افراد خبره استفاده شود اما این موضوع می‌تواند برای شما راهی را هموار کند که از این طریق بتوانید به کسب درآمد از این روش نیز فکر کنید و برای حرفه‌ای تر شدن در آن بکوشید.

می تواند برای داشتن اطلاعات بیشتر هم چنین از انواع سایت‌های معتبر که به ارائه انواع فیلم‌های آموزشی می‌پردازند نیز کمک بگیرید و فیلم‌های مربوط به روش‌های نصب، عایق کاری و کفپوش کردن این دسته از ساندویچ پانل‌ها برای ساخت کانکس را مشاهده کنید.

روش ساخت کانکس ساندویچ پانلی چگونه است

نقشه کانکس ساندویچ پانلی چگونه است؟

اگر برای شما سوالی پیش می‌آید که کشیدن نقشه این دسته از کانکس‌ها چگونه است، باید بگوییم که این کار توسط افراد خبره در این زمینه انجام می‌شود و بیشتر نیز مهندسان عمران این کار را انجام می‌دهند. به این صورت که مهندسان در ابتدا ابعادی که مد نظر شما برای ساخت کانکس می‌باشد را به شما ارائه می‌دهند و سپس با توجه به این ابعاد، قطر موارد مورد استفاده نیز در این نقشه به منظور مشخص کردن اندازه قسمت های مختلف سازه مانند کف یا دیواره ها لحاظ می‌شود. جالب است بدانید که برای بازسازی کف می توان از جنس های مختلفی مانند ساندویچ پانل کامپوزیت استفاده کرد.

یعنی قطر ساندویچ پانل دیواری باید چه اندازه باشد و از چه متریالی برای ساخت این دسته از ساندویچ پانل‌ها باید استفاده شود. پس از آن نیز جایگاه قرار گیری این دسته از کانکس‌ها در محل مورد نظر، مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس امکاناتی که باید به این دسته از ساندویچ پانل‌ها اضافه شود تا کانکس مورد نظر تهیه شود، ارائه می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به قسمت تصاویر گوگل، نمونه‌ای از نقشه‌های از پیش تهیه شده درمورد کانکس‌ها را مشاهده کنید و از این طریق ایده‌های مختلفی را در زمینه این دسته از کانکس‌‌ها داشته باشید. در برخی مواقع اگر شباهت بین کانکس مد نظر شما و نقشه از پیش آماده شده وجود داشت، می‌توانید از همان نقشه‌ها برای برپا کردن آن‌ها استفاده کنید

سوالات متداول

  1. چگونه می‌توان کانکس ساندویچ پانلی ویلایی را خریداری کرد؟ به راحتی می‌توانید با مراجعه به انواع فروشگاه‌های اینترنتی و انواع فروشگاه‌های موجود در سطح شهر تمامی این کانکس‌ها را با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید.
  2. تولید و اجرای کانکس ساندویچ پانلی توسط چه فردی انجام می‌شود؟ این تولید و اجرا توسط افراد بسیار خبره در این زمینه انجام می‌شود. البته اجرای این دسته از کانکس‌ها بیشتر بر عهده مهندسین عمران می باشد.
  3. آیا برای کانکس‌ها احتیاج به نقشه داریم؟ برای تولید انواع کانکس‌ها احتیاج به نقشه اولیه برای سرهم کردن آن‌ها و هم‌چنین مکان درست برای قرار گیری کانکس‌ها داریم.
امتیازدهی