ویژگی های ساندویچ پانل پیچ مخفی

قطعا تا به امروز نام ساندویچ پانل پیچ مخفی را شنیده‌اید و برای شما این سوال پیش آمده است که اصلا این دسته از ساندویچ پانل‌ سقفی چه مواردی هستند و کاربرد آن‌ها چیست. پانل‌های پیچ مخفی به دلیل ویژگی‌های فنی می‌توانند به عنوان پانل‌های با دهانه بلند مورد استفاده قرار گیرند، اما نصب آن باید توسط تیم‌هایی انجام شود که برای این نوع کارها آموزش دیده و مجهز هستند. پانل‌های پیچ مخفی را می‌توان به صورت افقی یا عمودی و یا حتی در هر دو جهت با استفاده از راهکارهای فنی مناسب نصب کرد.همچنین آن ها برای ساندویچ پانل دیواری هم مناسب هستند و می توان برای اجرای ساندویچ پانل از آن ها استفاده کرد. حال که اطلاعات کاملی از این دسته از ساندویچ پانل‌ها به دست آوردید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به صورت اختصاصی به ویژگی‌های آن‌ ها بپردازیم.

ساندویچ پانل پیچ مخفی چیست؟

ساندویچ پانل پیچ مخفی از یک هسته عایق از فوم پلی اورتان با چگالی بالا تزریقی، حدود 40 کیلوگرم بر متر مکعب تشکیل شده است که توسط دو ورقه فولادی گالوانیزه، از پیش لاک شده و پروفیل شده محافظت می‌شود تا مقاومت استثنایی در برابر ضربه و نیروهای خارجی ایجاد کند. عایق حرارتی عالی ورق‌های ساندویچ را می‌توان برای مدت زمان طولانی تضمین کرد که نسبت به سایر گزینه‌های ساندویچ پانل با قیمت بسیار بالاتر متر مربع و نصب پیچیده تر، پیشرفت قابل توجهی است.

ساندویچ پانل پیچ مخفی چیست

چگونه از ساندویچ پانل های پیچ مخفی استفاده می شود؟

مونتاژ نمای پیچ مخفی مانند سایر صفحات ساندویچی برای نما ساده است، زیرا آنها بر روی یک ریل یا بالای U شکل قرار می‌گیرند که برای ایجاد مقاومت زیاد به زمین متصل می‌شوند. ساندویچ پانل‌ها به لطف سیستم زبانه و شیار، به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند که سر پیچ‌ها را نیز پوشانده و مستقیما به سازه متصل می‌گردد. به این ترتیب نه تنها در انتها یک نتیجه خوب به دست می‌آید، بلکه تضمین حفاظت استثنایی و کاهش نشت حرارتی به حداقل ممکن است. به همین دلیل است که پانل‌های عایق پیچ مخفی به طور فزاینده‌ای در انواع ساختمان‌ها از واحدهای صنعتی با فعالیت شدید گرفته تا ادارات، منازل و یا حتی بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. ساندویچ پانل سقفی پیچ مخفی در برابر باران و برف محفوظ می ماند.

مونتاژ آسان ساندویچ پانل پیچ مخفی نشان دهنده صرفه جویی مهمی برای مشتری است که می‌تواند از اولین لحظه از محافظت استثنایی برخوردار شود. با این حال برای اینکه همه چیز همان‌طور که باید کار کند، بهتر است همیشه با مواد کیفیت بالایی کار کنیم که عملکرد آنها در طول زمان ثابت است. گواهینامه‌های کیفی مورد نیاز مقررات جاری، تضمینی برای کارفرما محسوب می‌شود. آن‌ها مستنداتی هستند که ظرفیت مقاومت پانل نما و هم‌چنین رفتار آن در برابر آتش سوزی یا عایق صوتی مخصوصا برای ساندویچ پانل دیواری  (بسته به نوع صفحه ساندویچ) را نشان می‌دهند.

صفحاتی که برای نمای پیچ‌های مخفی از آن‌ها استفاده می‌شود، رفتاری در برابر آتش نشان می‌دهند که به عنوان C S3 D0 / B S2 D0 برای هسته پلی اورتان عایق آن فهرست شده‌اند. اگر می‌خواهید این محافظت را بهبود ببخشید، توصیه می‌کنیم از محصولات دیگری مانند پانل پشم سنگ استفاده کنید که می‌تواند ضخامت آن را تا 240 دقیقه بدون پخش شعله تضمین کند. اما در این موارد، عایق حرارتی نیز تا 30 درصد کاهش می‌یابد بنابراین باید نیازهای هر پروژه را به طور کامل در نظر بگیریم.

چگونه از ساندویچ پانل های پیچ مخفی استفاده می شود

ویژگی های ساندویچ پانل پیچ مخفی به هنگام نصب آن ها چیست؟

به لطف ویژگی‌های عالی و پرداخت دقیق، پانل نمای مخفی به طور فزاینده‌ای در انواع ساختمان‌ها نصب می‌شود تا به حداکثر حفاظت، حتی در شرایط بسیار متفاوت دست یابد. به عنوان مثال بسیاری از مشتریان از آن برای ساخت ساختمان‌های صنعتی، ادارات یا پمپ بنزین‌ها به سرعت اما بدون چشم پوشی از عایق حرارتی مناسب و محافظت در برابر نشت و رطوبت استفاده می‌کنند. سیستم مونتاژ آن عملکرد فوق العاده ای را در طول عمر مفید طولانی تضمین می‌کند. چرا که نصب و اجرای ساندویچ پانل بسیار دقیق و سریع است.

ویژگی های ساندویچ پانل پیچ مخفی

ویژگی های مثبت استفاده از ساندویچ پانل های پیچ مخفی کدام اند؟

تولید کنندگان ساندویچ پانل همواره در طول فعالیت گسترده خود صفحاتی را برای نمای ساختمان‌های صنعتی، انبارها و بسیاری از ساختمان‌های دیگر در محیط های حرفه ای ارائه کرده است. موفقیت در این ساخت و سازها باعث شده است که تعداد فزاینده‌ای از مشتریان برای پروژه‌های پیچیده‌تر به این ورق‌های ساندویچ تکیه کنند که همیشه با نتایج رضایت بخش، امکانات ساندویچ پانل‌ها را مورد آزمایش قرار داده است.

مزایای ارائه شده توسط پانل پیچ مخفی بر روی گزینه‌های دیگر که سطح حفاظتی مشابهی را ارائه می‌دهند، بسیارند. به عنوان مثال:

  • مونتاژ آسان
  • حداقل تعمیر و نگهداری
  • ساختار ساده
  • مقاومت زیاد در طول عمر طولانی و غیره.

به این موارد باید قیمت پایین و تهیه آسان ساندویچ پانل متراژ پایین را نیز اضافه کنیم. بنابراین مشتریان بیشتری از این مواد حتی در موقعیت عرشه و یا در زمانی که این روکش‌های ساندویچی مجبور به تحمل بارهای زیاد نیستند، استفاده می‌کنند. اکثر افراد از این تکنیک برای ایجاد اتاق‌ها و اتاق‌های داخل، ساختمان‌های صنعتی و سایر ساختمان‌های بزرگ استفاده می کنند. با این حال در این موارد توصیه می‌شود از آب بندی اضافی در نشست بین دو ورق ساندویچی استفاده گردد تا از آسیب به هسته پلی اورتان و در نتیجه نقص در عایق و استحکام پانل نما جلوگیری شود.

موارد استفاده از ساندویچ پانل پیچ مخفی در مکان های عمومی چیست؟

کیفیت عالی ساندویچ پانل برای نمای ساختمان‌های صنعتی، نصب آن‌ها در خارج از این محیط‌ها را افزایش داده و حتی به بیمارستان‌ها، مدارس، بلوک‌های آپارتمانی و سایر ساختمان‌های بزرگ نیز رسیده است. در این مواقع پانل نما با مونتاژ بسیار ساده، عایق حرارتی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد که در کنار قیمت پایین ساندویچ پانل نما باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. علاوه بر این می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف ساخت تا تونالیته‌های بسیار غنی ایجاد کند. این همان چیزی است که دستیابی به آن با مواد دیگر یا صفحات عایق برای نماهایی با عایق حرارتی پایین بسیار دشوار خواهد بود.

در زمینه خرید ساندویچ پانل پیچ مخفی به چه مواردی باید اشاره کرد؟

در دنیای تولید و خرید و فروش ساندویچ پانل‌های پیچ مخفی، برخلاف سایر تولید کنندگان نیز گروهی از تولید کنندگان ساندویچ پانل حضور دارند که فقط با محصولات با کیفیت عالی کار می‌کنند که عملکرد آن‌ها در گواهینامه‌های کیفیت مربوطه که توسط مقررات جاری تعیین شده است تضمین شده است. البته ناگفته نماند که شما می‌توانید پیشنهادات ساندویچ پانل پیچ مخفی دست دوم را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از حد معمول، در بازار پیدا کنید که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضربه‌ها و ساییدگی‌هایی که به نظر نقص‌های زیبایی‌شناختی ساده به نظر می‌رسند، در صورت عدم توجه به آن‌ها عملکرد را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورند. بنابراین ما به شما فقط کار با مواد باکیفیتی مانند موادی که بسیاری از تولید کنندگان در زمینه ساندویچ پانل با بهترین قیمت ارائه می‌دهند را توصیه می‌کنیم.

لوازم جانبی نصب ساندویچ پانل های پیچ مخفی کدام اند؟

برای به حداکثر رساندن امکانات پانل نمای پیچ مخفی و جهت حفظ سادگی نصب، توصیه می‌شود که روکش‌های مربوطه را نصب کنید و استحکام خاصی به سازه ببخشید. یکی از توسعه یافته ترین‌ها، ریل U شکل است که به زمین متصل می‌شود و به عنوان تکیه گاه برای ثابت کردن ساندویچ پانل‌ها عمل می‌کند بنابراین یک پایه محکم برای افزایش مقاومت نصب ایجاد خواهد کرد.

عملکرد مشابهی توسط پرداخت‌های گوشه‌ای، هم در داخل و هم در خارج انجام می‌شود که نشست عمودی بین دو ورق ساندویچ را حفظ کرده تا از حرکاتی که منجر به نشت حرارتی یا حتی رطوبت می‌شود که عملکرد پانل نما را کاهش می‌دهد، جلوگیری ‌کند. این حفاظت به لطف پیچ‌های خود حفاری که در هر سفارش ارائه می‌دهیم، امکان پذیر است. ساختاری برای تضمین حداکثر مقاومت ساندویچ پانل با قیمت بسیار پایین که خود پوئن مثبتی است.

چگونه اقدام به مشاهده قیمت ساندویچ پانل های پیچ مخفی کنیم؟

پس از این که با ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های پیچ مخفی آشنا شدیم، به سراغ این موضوغ می‌رویم که چگونه اقدام به مشاهده کردن قیمت آن‌ها کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به انواع سایت‌های معتبر که اقدام به ارائه انواع ساندویچ پانل‌های پیچ مخفی به صورت اینترنتی می‌کنند، قیمت آن‌ها را مشاهده کنید. شما هم چنین می‌توانید به صورت حضوری با مراجعه به انواع نمایندگی‌های موجود در سطح شهر نیز اقدام به اطلاع از انواع قیمت این دسته از ساندویچ پانل‌‌ها کنید.

از چه طریقی می توان ساندویچ پانل پیچ مخفی را خریداری کرد؟

شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به خریداری کردن انواع ساندویچ پانل‌های پیج مخفی کرده و از آن‌ها برای ساخت انواع نماهای مختلف استفاده کنید. خرید غیرحضوری این امکان را به شما می‌دهد تا ساندویچ پانل‌های خریداری شده خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید و هم‌چنین قیمت معقول‌تری را بپردازید. خرید به صورت حضوری نیز این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت مستقیم با نمونه‌های “ساندویچ پانل پیچ مخفی” آشنا شده و سپس اقدام به خریداری کردن آن‌ها کنید. برای بهره گیری از تمامی امکانات ثبت سفارش، حتما به سایت  گروه صنعتی ام جی سازه مراجعه فرمایید.

سوالات متداول ویژگی های ساندویچ پانل پیچ مخفی

می‌توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری به ام جی سازه این محصول را خریداری کنید.

معمولا ساندویچ پانل پیچ مخفی در نمای ساختمان‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع دسته دوم ساندویچ پانل‌های پیچ مخفی نیز در بازار با قیمت پایین تر موجود است.

امتیازدهی