نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در رشت

در واقع ساندویچ پانل در رشت به دلیل مزایایی که ساندویچ پانل به خود اختصاص داده است، مورد توجه قرار گرفته و توجه داشته باشید که ساندویچ پانل دیواری ازجمله سازه‌های پیش ساخته‌ای است که با قیمتی مناسب و کاملاً اقتصادی در حال حاضر توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

چنانچه از ورق با کیفیتی برای ساخت ساندویچ پانل سقفی استفاده کنید، سازه می‌تواند در مقابل حوادث طبیعی و شرایط جوی به بهترین شکل ممکن دوام و مقاومت خود را به رخ بکشد و به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم در مورد انواع ورق مورد استفاده برای اجرای این نوع سازه پیش ساخته بیشتر صحبت کنیم.

انواع ورق ساندویچ پانل

امروزه برای اجرای ساندویچ پانل از ورق‌های گوناگونی نظیر آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه استفاده می‌توان استفاده کرد. با این حساب، هر کدام از این ورق‌ها در صنایع گوناگون همچون پتروشیمی، ساختمان‌سازی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد بسیار ویژه‌ای دارند و طبق روش‌های مختلفی با ضخامت‌های متفاوت و همچنین نحوه تولید خود، قیمت متفاوتی را برآورد می‌کنند.

 چنانچه شما به کیفیت کار بیندیشید، در طولانی مدت از انتخاب خود به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و در این بین، شرکت ام جی سازه می‌تواند به شما کمک کند تا انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل در رشت را تجربه کنید.  

ورق گالوانیزه

چنانچه شما قصد داشته باشید برای اجرای ساندویچ پانل متراژ پایین از ورق گالوانیزه استفاده کنید، بهتر است بدانید که امروزه ورق گالوانیزه ساندویچ پانل را در برندهای مختلفی تولید می‌کنند که معمولاً هر برندی کیفیت، خصوصیت و قیمت خاصی برآورد می‌کند و  می‌توان گفت نوع ورق یکی از عوامل تأثیرگذار روی قیمت خرید ساندویچ پانل به شمار می‌آید.

معمولاً کیفیت تولید کارخانه، ضخامت ورق و همچنین نوسانات ارزی را می‌توان جزء عوامل تأثیرگذار روی قیمت ورق گالوانیزه برآورد کرد. طبیعتاً با افزایش قیمت دلار صادرات این نوع ورق هم افزایش پیدا می‌کند و بازار داخلی با کمبود ورق گالوانیزه روبرو می‌شود و با افزایش قیمت مواد اولیه، شما باید قیمت نهایی ورق را نیز بالا در نظر بگیرید. پس با این وجود، بهتر است بدانید که همه چیز دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما قیمت مختلفی را در هنگام خرید ساندویچ پانل محاسبه کنید.  

نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در رشت

همه چیز در مورد انواع ورق ساندوبیچ ساندویچ پانل در رشت

ورق آلوزینک

شاید شما برای خرید و نصب ساندویچ پانل دیواری تمایل داشته باشید که از ورق آلوزینک استفاده کنید. این ورق که از روی و آلومینیوم ساخته شده، نسبت به ورق گالوانیزه در برابر شرایط جوی ساختار بادوام‌تری را به نمایش می‎گذارد و به همین دلیل، شما می‌توانید به استفاده در طولانی مدت این ورق مطمئن باشید.

 در حال حاضر در کشور این ورق را بدون رنگ و کاملاً خام تولید می‎کنند. رنگ ورق را به شکل کوره‌ای می‌توان مشاهده و هم‌چنین نفوذ رطوبت به درون این ورق بسیار کم است؛ چرا که از یک لایه اکسید استفاده شده است. معمولاً برای ساخت انواع ساندویچ پانل‎های سقفی و دیواری ورق آلوزینک را انتخابی منحصر به فرد معرفی می‌کنند.

 برای ساندویچ پانل‌های سقفی ورق آلوزینک را به شکل کویل به درون دستگاه هدایت می‌کنند تا بعد از تغییر شکل بتوان برای ساخت ساندویچ پانل‌های سقفی مورد استفاده قرار داد. در صورتی که برای ساخت ساندویچ پانل‌های دیواری ورق آلوزینک به صورت نورد شده وارد دستگاه و سپس به تزریق فوم عایق درون ورق می‌پردازند. چنانچه بخواهیم به مزایای ورق آلوزینک اشاره کنیم، این ورق قابلیت جوشکاری و رنگ‌آمیزی خوبی دارد و شما با نگهداری و رسیدگی درست یک طول عمر ۲۰ ساله را می‌توانید انتظار داشته باشید؛ زیرا در برابر سایش، ضربه، زنگ‌زدگی و خوردگی بسیار مقاوم عمل می‌کند.  

ورق آلومینیوم

از جمله ورق‌هایی که می‌توان برای ساخت و اجرای ساندویچ پانل سقفی مورد استفاده و کاربرد قرار داد، می‌توان گفت آلومینیوم است. آلومینیوم جزء فلزهای سبک و بادوامی است که در برابر خوردگی در طولانی مدت می‌تواند البته به شرط اکسید شدن، نسبت به ساختار آن مطمئن بود؛ همچنین جزء رسانا‌های حرارت و الکتریسیته به شمار می‌آید که قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی داشته و به خاطر اینکه به راحتی خم می‌شود در برخی از شرایط به عنوان روکش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در حال حاضر بعد از آهن پرکاربردترین فلز آلومینیوم است که در صنایع گوناگون همچون ساندویچ پانل توانسته جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد. این نکته را به خاطر داشته باشید که آلومینیوم در مقابل حریق چندان مقاوم نیست ولی نسبت به ورق‌های قبلی قیمت پایین‌تری دارد که با توجه به آن‌چه گفته شد، دلیل قیمت پایین‌تر این ورق هم مشخص است.

سفارش و نصب اینترنتی ساندویچ پانل

حال که به بررسی انواع مختلف ورق برای اجرای انواع ساندویچ پانل پرداخته‌ایم، بهتر است بدانید که شرکت معتبر ام جی سازه جزء شرکت‌هایی است که شما می‌توانید برای خرید، نصب و اجرای این نوع سازه از گروه فنی این شرکت معتبر با توجه به نمونه کارهایی که در سایت می‌توانید مشاهده کنید، استفاده کرده و مهم نیست که شما در چه شهری زندگی می‌کنید؛ چرا که ارسال به سراسر کشور از جمله خدمات اصلی این شرکت به شمار می‌آید.

  نصب سریع را به متخصصین بادرایت این مجموعه بسپارید که در مورد مشاوران این مجموعه نیز بهتر است این‌گونه گفته شود که مشاوره به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. این نکته را به خاطر بسپارید که اگر به دنبال متریالی باکیفیت، مرغوب و کاملاً بروز برای نصب و راه‌اندازی ساندویچ پانل در رشت هستید، ام جی سازه کیفیت بالایی را ارائه می‎دهد؛ چون‌که ۲۵ سال سابقه کار داشته و حدود ۱۵۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که توانسته‎اند بیش از 1000 پروژه موفق را به ثمر برسانند.

سخن پایانی

نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در رشت را به تیم حرفه‌ای ‌ام جی سازه بسپارید. به این دلیل که این شرکت معتبر با استفاده از مرغوب‌ترین متریال می‌تواند شما را از انتخابی که دارید در طول مدت راضی نگه دارد، اما نکته‌ای که در اینجا مدنظر قرار می‌گیرد، پشتیبانی قوی و راهنمایی بعد از خرید است. بدین ترتیب که شما می‌توانید از این مجموعه معتبر انتظار داشته باشید که مراحل انجام پروژه خود را در ابتدا به سفارش و تماس با پشتیبانی اختصاص دهد، سپس ملاقات و قرار داد و بعد از آن جمع‌آوری اطلاعات است که بتوان در پایان به ساخت و اجرا ختم کند.    

امتیازدهی