کاربرد فوم پلی اتیلن در سازه های ساندویچ پانل

درواقع ساندویچ پانل ضد اسید یکی دیگر از پانل‌هایی است که امروزه به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خود مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است. به خاطر مقاومت بالا در برابر حریق و همچنین سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی می‌توان گفت ساندویچ پانل دیواری و ضد اسید امروزه جزء پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌آیند. برای انتخابی مقرون‌به‌صرفه باید نوع کاربرد و استفاده خود را نیز در نظر بگیرید.  

ساندویچ پانل ضد اسید چیست؟

احتمالاً شما برای اجرای ساندویچ پانل سقفی به خرید نوع ضد اسیدی آن هم فکر کره‌اید.این نوع ساندویچ پانل دارای 3 لایه است که معمولاً در حوزه صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌خاطر دوامی که در مقابل آتش‌سوزی و انواع حریق این نوع ساندویچ پانل از خود نشان می‌دهد در صنایعی همچون اسیدی، شیمیایی و رنگ می‌توان گفت یک گزینه عالی و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌آید. اجرای ساندویچ پانل ورق فایبرگلاس در این مواقع به عنوان لایه بیرونی این مدل به کار می‌آید که بهترین جایگزین برای ورق گالوانیزه نیز معرفی شده است. توجه داشته باشید که ورق فایبرگلاس خاصیت ضد اسیدی داشته و می‌تواند مقاومت خود را در برابر مواد شیمیایی به بهترین شکل ممکن به رخ بکشد.

اگر بخواهیم در مورد لایه میانی ساندویچ پانل آن هم به صورت ضد اسیدی با شما صحبت کنیم، از فوم پلی اورتان می‌توان صحبت کرد که می‌تواند در مقابل حرارت دوام اصلی خود را نشان دهد. البته به جزء فوم پلی اورتان ، پشم شیشه نیز به عنوان یک عایق اساسی در این شرایط می‌تواند گزینه قابل قبولی به شمار آید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم؟

راه اندازی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ضد اسید

شما زمانی که قصد داشته باشید از ساندویچ پانل متراژ پایین از نوع ضد اسیدی آن استفاده کنید، باید به ویژگی‌های پانل مورد نظر توجه کنید. می‌توان گفت اولین ویژگی برای پانل‌های ضد اسیدی مقاومتی است که این نوع پانل در مقابل حریق از خود نشان می‌‎دهد.

 البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ چراکه وزن بسیار سبک صد درصد نصب آسان و سریعی را بر جا می‌گذارد و مهم‌تر از همه تنوع در طرح و رنگ از جمله ویژگی‌های اصلی این نوع پانل به شمار می‌آید. شما برای هر منطقه و اقلیمی می‌توانید از این نوع ساندویچ پانل استفاده کنید و نسبت به سازگاری آن در طولانی مدت با یک طول عمر بسیار مفید مطمئن باشید.

 نکته حائز اهمیت در بررسی ویژگی‌های پانل‌های ضد اسیدی می‌تواند مقاومتی باشد که در مقابل خوردگی، انواع طوفان‌های شدید، ضربه، رانش زمین و زلزله از خود نشان می‌دهد. به هرحال ویژگی‌های گفته شده هر کدام به شکلی در کیفیت کار مؤثر هستند و استاندارد تولید این ساندویچ پانل را توصیف می‌کنند که شما را نسبت به خرید آنلاین و اینترنتی از سایت mjsazeh.com ترغیب کند.

ساندیچ پانل طرح دار

همه چیز در مورد ساندویچ پانل ضد اسید

کاربرد پانل های ضد اسید

بعد از بررسی ویژگی‌های پانل‌های ضد اسید باید گفت که از این نوع برای اجرای انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال، برای صنایعی مانند پتروشیمی، نفت و انواع گوناگون کارگاه‌های بزرگ و کوچک صنعتی ساندویچ پانل به صورت ضد اسیدی می‌تواند کارایی خاص خود را به نمایش بگذارد.

در صنایع گفته شده که مواد شیمیایی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامت افرادی که در این محل‌ها کار می‌کنند را نباید نادیده گرفت و به همین خاطر، ساندویچ پانل می‎تواند بهترین گزینه در این شرایط با قیمت مناسب و سرعت بالای نصب به شمار آید، البته منظور ما نوع ضد اسیدی آن است.

ناگفته نماند که در مکان‌های دیگری همچون اتاق عمل، آزمایشگاه و بیمارستان به خاطر سروکار داشتن افراد با مواد اسیدی و شیمیایی نیز این نوع ساندویچ پانل ایمنی فضا را تضمین کرده و در برابر آتش‌سوزی و انفجار یک گزینه عالی به شمار می‌آید.

 احتمالاً شنیده باشید که برای پوشش اتاق‌های تمیز تا چه اندازه پانل‌های ضد اسیدی را پیشنهاد مناسبی معرفی می‌کنند. در این حالت می‌توان این‌چنین گفت که به‌خاطر خواص فیزیکی که از فوم می‌توان انتظار داشت ایمنی فضای مورد نظر به بهترین شکل ممکن توسط این نوع ساندویچ پانل حفظ می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل سقفی ضد اسیدی به این دلیل که جزء پوشش سقف حساب می‌آید، نسبت به نوع دیواری کاربری متفاوتی دارد و همین امر باعث می‌شود تا در هنگام برآورد قیمت پانل ضد اسید به کیفیت، نوع مصالح، نوع عایق و ضخامت ساندویچ پانل را نیز مدنظر قرار دهید تا قیمت‌های متفاوتی را برحسب متر مربع پرداخت کنید.

 معمولاً ابعاد ساندویچ پانل مهم‌ترین تأثیر را روی قیمت خرید می‌گذارد و به همین خاطر، توصیه ما به شما این است که به فروشگاه اینترنتی mjsazeh.com مراجعه و دراین‌باره با مشاورین و متخصصین ما در حوزه فروش گفتگویی داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی در کم‌ترین زمان ممکن باکیفیت‎ترین پانل ضد اسید را به شما معرفی می‌کند تا بدون دغدغه بتوانید خریدی اقتصادی و هوشمندانه را تجربه کنید.

در هنگام برآورد قیمت لطفاً این نکته را مدنظر داشته باشید که کیفیت تنها تضمین‌کننده طول عمر مفید این نوع سازه پیش ساخته نخواهد بود. اگر شما تنها به دنبال قیمت پایین و ارزان برای خرید خود هستید، طبیعتاً کیفیت بالایی را نباید مد نظر قرار دهید؛ چرا که هیچ محصول باکیفیتی با قیمت پایین به فروش نمی‌رسد. به این دلیل که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و این مواد اولیه هزینه‌های زیادی را از آن خود کرده است. قاعدتاً شما اگر به دنبال تجربه یک خرید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید، باید سعی کنید در ابتدا به کیفیت و سپس قیمت محصول توجه کنید.

سخن پایانی

به صورت مختصر و مفید به بررسی ساندویچ پانل ضد اسید پرداخته‌ایم. این نوع پانل ویژگی‌های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر به خاطر ساختاری که این نوع به نمایش می‌گذارد. در سایت اینترنتی mjsazeh.com در طرح و رنگ‌های متفاوت به فروش می‌رسد و بهتر است شما قبل از خرید با مشاورین فروش ما نیز در این زمینه در ارتباط باشید تا با توجه به ابعادی که مد نظر دارید بتوانید با کیفیت‌ترین ساندویچ پانل را به سبد خرید خود اضافه کنید و از خرید خود در طولانی مدت رضایت بالایی حاصل کنید؛ چرا که این سایت یک سایت معمولی اینترنتی نیست.

امتیازدهی