آشنایی با ویژگی های ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان

در واقع ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان در حال حاضر به‌ خاطر دوام و مقاومت بالایی که دارد و همچنین ساختار منعطف خود، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین خواصی مانند آنتی باکتریال و ضد حریق بودن پلی یورتان را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت که همین امر می‌تواند برای جلوگیری از اتلاف انرژی یک گزینه عالی و کلیدی به حساب آید. معمولاً آن دسته از افرادی که قصد دارند کیفیت را برای ساخت ساندویچ پانل‌ دیواری و همچنین طراحی انواع ساندویچ پانل سقفی در نظر بگیرند، پلی یورتان را یک متریال مرغوب معرفی می‌کند.  

مزایای ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان

شما در هنگام استفاده از ساندویچ پانل متراژ پایین چنانچه قصد داشته باشید از عایق پلی یورتان استفاده کنید، بهتر است بدانید که طول و دوام بالایی را می‌توانید در درازمدت انتظار داشته باشید؛ همچنین نسبت به دوام و مقاومتی که در مورد آن حرف می‌زنیم شما یک قیمت مقرون به صرفه را پرداخت برای اجرای ساندویچ پانل خواهید کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید خواص ضد حریقی و آنتی‌باکتریالی دو خاصیت مهم و کلیدی برای استفاده از ساندویچ عایق پلی یورتان به شمار آیند؛ چرا که آنتی باکتریال می‌تواند در برابر رشد میکروب و باکتری مقاومت و دوام متریال مورد نظر را چندین برابر نشان دهد.

نکته مهم دیگر این است که عایق پلی یورتان در مقابل نفوذ رطوبت نیز بسیار مقاوم است و عملکرد خود را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد. ناگفته نماند که وزن بسیار سبک پلی یورتان را نیز نباید نادیده گرفت. صد البته قابلیت انعطاف پذیری عالی و بالای این نوع ساندویچ پانل را یکی دیگر از مزایا می‌توان برآورد کرد و شاید به همین دلیل است که امروزه این نوع متریال ساندویچ پانل تا این حد مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.

 قیمت ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان

برای برآورد قیمت اجرای ساندویچ پانل عایق پلی یورتان شما باید به ابعاد، ضخامت و کیفیت متریال توجه زیادی داشته باشید؛ به همین دلیل، برای این کار بهتر است که با مشاورین ما در شرکت ام جی سازه نیز در ارتباط باشید. پلی یورتان صد درصد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید برای ساخت سازه‌ای پیش ساخته همچون ساندویچ پانل مورد استفاده قرار دهید. برای برآورد قیمت خرید قطعاً بهتر است با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید تا در ابتدا هزینه خود را برآورد کرده و سپس بتوانید بدون کسری بودجه از خدمات نصب نیز استفاده کنید.  

زمانی که قصد دارید از ساندویچ پانل‌های عایق پلی یورتان استفاده کنید، به سه کلاس‌بندی b1, b2, b3   روبرو می‌شوید که می‌توان گفت b1 به خاطره دوام و مقاومتی که در برابر حریق از خود نشان می‌دهد در کلاس‌بندی نسوز قرار می‌گیرد و شما اگر بخواهید که این کلاس را انتخاب کنید، با قیمت بالاتری مواجه خواهید شد.

همه چیز در مورد ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان

روش تولید ساندویچ پانل عایق پلی یورتان

معمولاً برای ساخت ساندویچ پانل پلی یورتان به صورت پیوسته و ناپیوسته می‌توان به ساخت این نوع ساندویچ پانل پرداخت که معمولاً پرس ثابت را در روش تولید ناپیوسته مورد استفاده قرار می‌دهند و همچنین تزریق به صورت دوجزئی همراه خواهد بود. در صورتی که برای تولید ساندویچ پانل پلی یورتان به روش پیوسته شما باید از تزریق چهارجزئی استفاده کنید.

معمولاً از دستگاه فشار بالای تزریق نیز برای تولید به روش پیوسته استفاده می‌کنند و در مورد تولید ساندویچ پانل‌هایی که ضخامت پایین‌تری دارند می‌توان گفت شما سرعت بالاتری را می‌توانید انتظار داشته باشید و برای پانل‌های ضخیم‌تر نیز طبیعتاً به روش پیوسته تولید با سرعت کمتری انجام می‌پذیرد. در روش تولید پیوسته پلی ال، کاتالیست (اکتیواتور)، گاز و ایزوسیانات را باید در نسبت‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. با این وجود است که شما می‌توانید قیمت انواع ساندویچ پانل پلی یورتان را برای نصب انواع ساندویچ پانل‌ها مانند ساندویچ پانل دیواری و یا سقفی با اختلاف در نظر بگیرید.

تفاوت ساندویچ پانل پلی استایرن و پلی یورتان

شما برای اجرای ساندویچ پانل سقفی و مدل دیواری می‌توانید از عایق پلی اورتان و یا حتی پلی استایرن استفاده کنید اما در این بین، بهتر است به تفاوت این دو ساندویچ پانل هم توجه کنید. عمدتاً ساندویچ پانل پلی یورتان جزء ورق های فلزی آلوزینک و یا گالوانیزه ساخته می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا مقاومت بالایی را شما می‌توانید انتظار داشته باشید.

  خاصیت آنتی باکتریالی که می‌تواند برای از بین بردن میکروب‌ها و قارچ‌ها در ساختار پلی یورتان جای داد را نباید نادیده گرفت که یکی از تفاوت‌های اصلی با پلی استایرن به شمار می‌آید. عمدتاً راه‌اندازی و نصب بسیار ساده و سریع‌تر پلی یورتان نسبت به پلی استایرن دلیل واضحی برای استفاده از پلی اورتان جهت اجرای ساندویچ پانل به شمار می‌آید. تنوع رنگی و ظاهر زیبا در کنار مقاومت بالای مکانیکی را شما می‌توانید از پلی اورتان به نحو احسنت انتظار داشته باشید. پلی استایرن ولی از لحاظ قیمت و وزن بسیار پایین‌تر برآورد می‌شود و شما می‌توانید از قابلیت مونتاژ آن نیز استفاده کنید.  

خرید ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان

برای خرید ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان شما می‌توانید از خدمات شرکت ام جی سازه استفاده کنید که در این سایت با مشاهده نمونه کارها صد درصد اعتمادی که باید بین شما و این شرکت به وجود آید، ایجاد خواهد شد. توجه داشته باشید که نصب سریع، مشاوره رایگان، کیفیت بالا در ارائه خدمات و مهم‌تر از همه ارسال به سراسر کشور از جمله خدماتی هستند که در این سایت مورد استقبال قرار می‌گیرند. تیم حرفه‌ای مجموعه ام جی سازه تا به حال پروژه‌های موفق زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و با ۲۵ سال سابقه کار جزء موفق‌ترین شرکت‌ها در این حوزه به شمار می‌آیند.  

سخن پایانی

با توجه به مزایا، قیمت و روش تولیدی که برای ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان بیان کرده‌ایم، بهتر است بدانید که پلی یورتان یک گزینه عالی برای نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل به صورت دیواری و سقفی به شمار می‌آید که صد درصد می‌توانید از تیم ماهر و متخصص ام جی سازه انتظار داشته باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن‌های سایت در ارتباط باشید. ساندویچ پانل امروزه جزء سازه‌های پیش ساخته‌ای است که مزایای استفاده از آن نسبت به مصالح سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.  

امتیازدهی