بررسی مشخصات فنی دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل و ویژگی های آن

امروزه دیگر برای ساخت و سازها از مصالحی که وزن بسیار و هزینه بسیاری نیز دارند، استفاده نمی شود. این مصالح جای خود را به امکانات پیشرفته امروزی مانند دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل داده‌اند تا افراد بتوانند با هزینه کم بهترین انتخاب را داشته باشند. قطعا تا به امروز شما چندین بار موارد پیش ساخته مانند انواع دیوارها و یا سقف‌ها را مشاهده کرده‌اید که از مصالحی به نام ساندویچ پانل ساخته شده اند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کاملا اختصاصی به مشخصات فنی و ویژگی های دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل به صورت اختصاصی اشاره‌ای داشته باشیم. در این مقاله به صورت اختصاص به تمامی سوالاتی که در این زمینه ذهن شما را درگیر کرده‌اند اشاره می‌کنیم.

ساندویچ پانل دیواری

برای اطلاعات بیشترد مورد خرید ساندویچ پانل دیواری کلیک کنید

مشخصات فنی دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل‌های دیواری یکی از بهترین ساندویچ پانل‌هایی می‌باشند که به کمک آن‌ها می‌توانید دیوارهای از پیش ساخته شده بسیار کاربردی‌ای را ارائه دهید. این دسته از ساندویچ پانل‌ها زمانی که دیوارها را ساخته و ارائه می‌دهند، درواقع برای شما دیواری با تکنولوژی روز ساخته‌اند و این دیوارها دارای مشخصات فنی مخصوص به خود هستند. زمانی که شما ساندویچ پانل دیواری را مشاهده می‌کنید، می‌بینید که این دیوارها دقیقا مانند تکه‌های پازل در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند و تشکیل یک دیوار را داده‌اند. این دسته از دیوارها، دارای رنگ مورد نظر سفارش دهنده می‌باشند. این موضوع نشان می‌دهد که استفاده از ساندویچ پال می‌تواند به راحتی با توجه به سلیقه فرد انجام شود.

پس از آن، دیوارهای از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی، صد در صد ضد آب است و نمی‌گذارد حتی قطره‌ای از آب وارد مکانی که از این دیوارها استفاده شده است بشود. از دیگر مشخصات فنی نیز می‌توان به داشتن انواع بست‌های محکم در این زمینه اشاره کرد که باعث جلوگیری از انواع خرابی‌ها می‌شود و هم‌چنین دیوار از پیش ساخته شده شما را تبدیل به یک دیوار ضد زلزله می‌کند.

زیرسازی ساندویچ پانل

دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل چه ویژگی هایی دارد؟

دیوار از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی دارای ویژگی‌های بسیار جذابی می‌باشد که باعث می‌شود هر فردی زمانی که احتیاج به یک دیوار از پیش ساخته شده دارد، انتخاب اول خود را بر روی دیوارهای ساندویچ پانلی بگذارد. شما می توانید بعد از قرار دادن دیوار ها می توانید به  اجرای ساندویچ پانل سقفی بپردازید تا مکان پیش ساخته شما تکمیل گردد. در این قسمت تعدادی از ویژگی‌های بسیار مثبت این دسته از دیواران را برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

  • دیوارها کاملا عایق می باشند. این دسته از دیوارها کاملا عایق هستند. حال اگر سوال پیش آمده که عایق چه چیزی، باید بگوییم که عایق گرما، سرما و حتی صدا هستند.
  • دیوارها کاملا ضد زلزله می‌باشند. اگر قصد دارید خانه‌ای را به صورت موقت بسازید و می‌خواهید که ایمنی نیز در این خانه موقت رعایت شود، استفاده از این دسته از دیوارها توصیه می‌شود.
  • مقرون به صرفه بودن. استفاده از ساندویچ پانل برای ساخت انواع دیوارهای پیش ساخته هزینه بسیار پایینی را برای شما در بر خواهد داشت و شما می‌توانید به راحتی علاوه بر داشتن یک دیوار پیش ساخته عالی به صرفه جویی در هزینه‌های خود نیز بپردازید.
  • وزن کم. ساندویچ پانل ها از مواد اولیه‌ای ساخته می‌شوند که دارای وزن بسیار پایینی هستند. به همین دلیل جابجایی آن ها به راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید این دیوارها را در محل سرهم کنید و یا از کارخانه به صورت آماده شده به محل مورد نظر ارسال کنید.
  • انعطاف پذیری بالا. به دلیل این که این دسته از دیوارها انعطاف پذیری بالایی دارند، شما می‌توانید مشاهده کنید که به راحتی در بسیاری از مکان‌ها از این دسته از دیوار‌ها استفاده می‌شود. شما می توانید با توجه به نیازی که دارید، ساندویچ پانل ها را در هر ابعادی که احتیاج دارید تهیه نمایید. ساندویچ پانل متراژ پایین نیز به شما این امکان را می دهند که بتوانید سازه مورد نظر خود را در اندازه های مختلف سفارش دهید.

دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل چه ویژگی هایی دارد

قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل چقدر است؟

همان طور که گفتیم، دیوارهای ساندویچ پانلی قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند. این دسته از دیوارها می‌توانند با هزینه بسیار پایین برای شما امکانات بسیار زیادی را ارائه دهند که نظیر آن را نمی‌توانید در دیگر موارد مشاهده کنید.

برای این که قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل را مشاهده کنید، بهترین روش مراجعه به انواع فروشگاه‌هایی می‌باشد که دارای سایت‌های اینترنتی هستند و شما می‌توانید با استفاده از این دسته از سایت‌های اینترنتی قیمت‌های این دیوارها را مشاهده کنید. معمولا به دلیل این که قیمت‌ها برای هر تولیدی‌ای می‌تواند متفاوت باشد، بهتر است به صورت مستقیم از تولیدی مورد نظر قیمت را دریافت کرده و سپس اقدام به “خرید دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل” مورد نظر کنید. شما هم چنین می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به انواع فروشگاه‌ها و یا ایجاد یک تماس تلفنی با این دسته از فروشگاه‌ها، از قیمت این دیوارها مطلع شوید. معمولا نمی‌توان به صورت دقیق گفت که این دسته از دیوارها می‌توانند چه قیمتی داشته باشند اما اگر بهترین روش را برای خرید آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید دیوار از پیش ساخته شده بسیار با کیفیتی با قیمتی بسیار عالی داشته باشید و به اجرای ساندویچ پانل بپردازید.

جنس دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل چیست؟

همان طور که از عنوان مشخص است، جنس دیوار از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی، از ساندویچ پانل است. البته این مشکل همواره برای افراد به وجود می‌آید که فکر می‌کنند دیوارهای ساندویچ پانلی در واقع نام این دسته از دیوارهای از پیش ساخته شده می‌باشد و جنس این دسته از دیوارها متفاوت است با این که این طور نیست. ساندویچ پانل درواقع وسیله ای است که از آن برای ساخت این دیوارها استفاده شده است و در واقع نشان می‌دهد که جنس این سازه از چه چیزی است. به توجه به مقاوم بودن این سازه ها شما می توانید از آن ها در ساخت کانکس، انواع سوله ها، اتاق نگهبانی و انواع مکان ها استفاده کنید.

اگر بخواهیم به صورت اختصاصی تر به این موضوع اشاره کنیم، باید بگوییم که درواقع جنس ساندویچ پانل‌ها از چه چیزی می‌باشد تا بتوانیم به صورت کاملا تخصصی بیان کنیم که جنس دیوارهای از پیش ساخته شده در این زمینه از چه موادی است. شما مواد اولیه را در ساخت ساندویچ پانل‌ها دارید. تقریبا می‌توان گفت که جنس دیوارهای از پیش ساخته شده در این زمینه، این دسته از مواد اولیه‌ای هستند که در ساخت ساندویچ پانل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

در ساخت این دیوار از چه مصالحی استفاده شده است؟

اگر فکر می‌کنید که برای ساخت این دسته از دیوارها نیازمند مصالح بسیار است، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! در عنوان‌های قبلی ما به شما این موضوع را ارائه دادیم که استفاده از دیوارهای پیش ساخته باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود، پس اصلا نیازی نیست برای ساخت این دسته از دیوارها از مصالح بسیار زیاد استفاده شود. برای ساخت این دسته از دیوارها، تنها نیازمند به ساندویچ پانل، انواع پیچ و مهره ها برای کنار هم قرار دادن این صفحات می باشد.

هم چنین در انتها لازم است که برای ضد آب کردن این دیوارها از لوازم مخصوص در این زمینه استفاده شود تا تمامی درزهایی که در این ورقه‌ها وجود دارند گرفته شوند. پس می‌توان گفت که ساخت انواع دیوارهای ساندویچ پانلی اصلا نیازی به داشتن مصالح بسیار زیاد نداشته و تنها نیازمند مصالحی است که در ابتدا از آن‌ها باید استفاده می‌شده است. همین موضوع یکی از نکات مثبت استفاده از انواع دیوارهای از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی می‌باشد. این که شما بتوانید در زمان یک دیوار آماده داشته باشید و با آن به انجام کارهای خود بپردازید، می‌تواند موضوعی بسیار مورد توجه باشد که هر فردی که در زمینه‌های مختلف به این دسته از دیوارها احتیاج پیدا می‌کند، باید مد نظر قرار دهد.

در ساخت این دیوار از چه مصالحی استفاده شده است

خرید دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل

برای این که بخواهید نسبت به خرید دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل اقدام کنید، می‌توانید این کار را از چندین روش انجام دهید که در این قسمت یک به یک به این روش‌ها می‌پردازیم. روش اول، خرید به صورت مستقیم از طریق تمامی کارخانه‌های تولیدی می‌باشند. این کارخانه‌ها معمولا دارای یک دفتر فروش هستند که شما می‌توانید با گرفتن ارتباط با این دفاتر، دیوار از پیش ساخته شده خود را با قیمتی بسیار عالی به منظور ساخت کانکس و اتاتقک های مختلف خریداری کنید.

روش بعدی، خرید اینترنتی می‌باشد. به این صورت که شما به سایت‌های مورد نظر مراجعه کرده و سپس از این طریق به خرید دیوار مورد نظر خود می پردازید و محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت می‌کنید. پرداخت هزینه خرید به صورت اینترنتی می‌تواند درب محل تحویل و یا به صورت اینترنتی باشد.

روش بعدی نیز خرید محصولات به صورت تلفنی و یا حضوری می‌باشد. می‌توانید به راحتی با مراجعه به انواع فروشگاه‌های موجود در سطح شهر، این محصول را با کیفیتی بسیار عالی از این فروشگاه‌ها خریداری کنید و هم چنین به صورت مستقیم این محصول را مشاهده کنید.

با خرید دیوارهای از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی و کنار گذاشتن محصولات قدیمی مانند انواع دیوارهای بتنی، علاوه بر ان که در هزینه‌های خود نهایت صرفه جویی را انجام می‌دهید، می‌توانید مشاهده کنید که دیوارهای ساندویچ پانلی، چقدر راحت تر از دیوارهای بتنی در محل مورد نظر قرار می‌گیرند و هم چنین ظاهر کار را بسیار رو به مثبت پیش می‌برند.

سوالات متداول درباره دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل

  1. چگونه می‌توان دیوار از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی را خریداری کرد؟ به راحتی می‌توانید با مراجعه به انواع فروشگاه‌های موجود در سطح شهر و یا استفاده از انواع فروشگاه‌های اینترنتی این دسته از دیوارها را با قیمتی بسیار عالی تهیه کنید.
  2. جنس این دیوارها از چیست؟ جنس این دسته از دیوارها از ساندویچ پانل می‌باشد و به همین دلیل است که نام آن‌ها دیوارهای از پیش ساخته شده ساندویچ پانلی است.
  3. آیا ساخت این دیوارها نیازمند مصالح خاصی است؟ ساخت این دیوارها تنها نیازمند ساندویچ پانل و مصالح سره هم کردن آن‌ها می‌باشد.
4.3/5 - (6 امتیاز)