خرید و نصب ساندویچ پانل در تهران

درواقع ساندویچ پانل در تهران با توجه به انواع مختلفی که دارد، برای سازه‌های کوچک و بزرگ می‌تواند کاربرد و موارد استفاده خود را به رخ بکشد. معمولاً نصب و اجرای ساندویچ پانل‌ دیواری و سقفی کمی با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل باید از یک نصاب ماهر و کار بلد در این زمینه استفاده کنید. در ادامه شما را با مراحل نصب این نوع سازه پیش ساخته بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کیفیت نصب ساندویچ پانل در تهران

از همین ابتدا بهتر است این نکته را به خاطر بسپارید که ساندویچ پانل سقفی و یا حتی نوع دیواری آن زمانی کیفیت نصب خود را به رخ می‌کشد که نصاب از مصالح باکیفیت و مرغوب استفاده کند. متأسفانه برخی از شرکت‌ها در این زمینه شما را با قیمت نصب ارزان و پایینی ترغیب می‌کنند، ولی بهتر است آگاه باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. استفاده از مصالح باکیفیت که طول عمر سازه را تضمین می‌کند، قطعاً هزینه بالاتری را می‌طلبد. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که تنها به دنبال قیمت مناسب برای نصب و اجرای ساندویچ پانل در پایتخت باشید که کیفیت نصب را تضمین کنند. سایت mjsazeh.com در این زمینه می‌تواند انتخاب آگاهانه‌ای باشد.

انواع ساندویچ پانل در هنگام نصب

چنانچه بخواهیم به انواع نصب و اجرای ساندویچ پانل اشاره‌ای داشته باشیم، 3 دسته‌بندی را باید در نظر بگیریم. دسته اول مربوط به ساندویچ پانل پیچ مخفی، دسته دوم به ساندویچ پانل قفل‌دار و دسته سوم به ساندویچ پانل نر و مادگی مرتبط است. اگر به زیبایی نصب فکر می‌کنید، ما به شما ساندویچ پانل پیچ مخفی را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه پانل به محل مورد نظر پیچ شده و پانل بعدی به شکلی قرار می‌گیرد که به مخفی کردن پیچ کمک کند.

اگر قصد دارید به ساخت مکانی همچون سردخانه بپردازید، دسته دوم یعنی ساندویچ پانل قفل‌دار را انتخاب کنید.  به خاطر قفل‌دار بودن پانل‌ها برای اتصال بلوک می‌توان از زبانه پانل استفاده کرد. در پایان نحوه نصب ساندویچ پانل نر و مادگی این‌گونه است که قسمت اتصال پانل، زاویه‌دار است و همین امر باعث می‌شود تا شما یک حالت یکپارچه را برای نصب در نظر بگیرید.

ساندیچ پانل طرح دار

همه چیز در مورد ساندویچ پانل در تهران

مراحل نصب ساندویچ پانل در تهران

عمدتاً قبل از انجام نصب، نصاب باید پنجره و همچنین قسمت ورودی را مشخص کند. برای مشخص کردن قسمت‌های گفته شده می‌توان از دستگاه مخصوص برش استفاده کرد. معمولاً نصاب زمانی که قصد زیرسازی داشته باشد، باید به ابعادی که مدنظر دارد نیز توجه کند که اجرای ساندویچ پانل متراژ پایین نیز این موضوع بسیار مهمی به شمار می‌آید.

برای اینکه پروفیل‌ها را بتوان به یکدیگر متصل کرد، از دستگاه جوشکاری استفاده می‌کنند. از هر نوع پیچی نمی‌توان برای نصب ساندویچ پانل استفاده کرد. در این شرایط تنها پیچ‌های سرمته دار در قطرهای متفاوت به پروفیل و ساندویچ پانل پیچ می‌شوند، همچنین به خاطر داشته باشید که نبشی را تنها زمانی می‌توان روی لبه کار ثابت نگه داشت که با استفاده از دریل و پیچ بتوان آن فیکس کرد.

می‌توان درزهای پانل‌ها را با استفاده از اسپری پلی اورتان به راحتی آب‌بندی کرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که ساندویچ پانل‌های دیواری نیز باید توسط ترازو کاملاً صاف شوند و سپس در محل مورد نظر قرار گرفته و پیچ شوند و در پایان کار برای به رخ کشیدن زیبایی و تمیزی کار نصب ساندویچ پانل، از ورق فلاشینگ می‌توان استفاده کرد. توصیه ما را جدی بگیرید و از نصابان ماهر و کار بلد سایت mjsazeh.com با اعزام سریع به محل استفاده کنید.

نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری

برای نصب ساندویچ پانل دیواری معمولاً یک روند متفاوت را باید در نظر بگیرید. به این دلیل که پوشش دیوارها همیشه به استحکام سازه مرتبط می‌شوند، معمولاً در ابتدا به این موضوع توجه می‌کنند که در چه مکانی قصد دارند ساندویچ پانل مورد نظر دیواری را نصب کنند.

سپس باید کلیه لوازم و وسایل جانبی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند. یکی از وسایل لازم برای نصب این نوع ساندویچ پانل، ورق‌های فلزی نام دارند. ورق فلزی می‌تواند برای بهبود درز پنجره و درب و همچنین پوشش لبه‌های سازه کمک کند.

عمدتاً در این شرایط زیرسازی فلزی یکی از مراحل مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. در این شرایط بهترین گزینه برای زیرسازی فلزی قطعاً پروفیل خواهد بود. پروفیل برای استفاده در زیرسازی را باید به صورت عمود در هنگام اجرای ساندویچ پانل قرار داد. کارشناس وظیفه دارد در این شرایط فاصله‌های مهم زیرسازی را ارزیابی کند. معمولاً تا طول 13 متر را برای ساندویچ پانل‌های دیواری می‌توان برای تولید در نظر گرفت که مراحل گفته شده برای یک تکه دیوار بررسی شده است.

ساندویچ پانل در تهران

شما بعد از خرید ساندویچ پانل مورد نظر از سایت mjsazeh.com باید به نصب آن اقدام کنید. حال موضوعی که حائز اهمیت است، قیمت نصب ساندویچ پانل خواهد بود. تعرفه‌ای که برای نصب هر مترمربع این سازه در نظر می‌گیرند، هزینه تمام شده پانل و دستمزد نصاب است.

عمدتاً برای نصب انواع دیواری ساندویچ پانل از لوازم جانبی خاصی لازم نیست استفاده کنند، البته از شرکتی که به صورت مدرن خدمات خود را ارائه می‌دهد استفاده کنید، با هزینه کمتری نسبت به شرکتی که سنتی فعالیت می‌کند، روبه‌رو خواهید شد. در شرکتی مدرن برای نصب از مصالح آماده استفاده می‌شود و همین امر به افزایش عمر مفید سازه نیز کمک می‌کند.

 شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاورین سایت در ارتباط باشید و در مورد برآورد قیمت دقیق و به‌روز نصب ساندویچ پانل صحبت کنید. این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که کیفیت و قیمت دو موضوع کاملاً مرتبط با یکدیگر هستند، هرچقدر کیفیت کاهش یابد، قیمت نیز پایین‌تر محاسبه می‌شود.

سخن پایانی

برای این‌که خرید ساندویچ پانل در تهران خریدی مقرون‌به‌صرفه به شمار آید، باید به مرغوبیت و کیفیت متریال مورد نظر توجه کنید. بعد از خرید نیز کیفیت نصب و مهارت نصاب صد درصد به طول عمر مفید این سازه کمک می‌کند. این مجموعه یعنی mjsazeh.com علاوه بر فروش مرغوب‌ترین لوازم و مصالح در این زمینه به شما نصابی ماهر و باسابقه را هزینه دستمزدی منصفانه معرفی می‌کند. این‌چنین دیگر دغدغه‌ای بایت نصب سازه‌ای پیش ساخته همچون ساندویچ پانل در انواع گوناگون برای هرکاربردی نخواهید داشت.

منبع : wikipedia

امتیازدهی