نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در اصفهان

درواقع ساندویچ پانل در اصفهان امروزه به راحتی نصب و راه اندازی می‌شود؛ چرا که شما می‌توانید به شرکت ام جی سازه مراجعه کرده و به راحتی از خدمات انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی بهره‌مند شوید، اما نکته حائز اهمیت قیمت خدماتی است که شما می‌توانید در منصفانه‌ترین حالت ممکن از این شرکت معتبر انتظار داشته باشید و به هر حال کیفیت و قیمت مناسب دو شاخصه مهمی است که مشتریان از خدمات اینترنتی انتظار دارند.  

اهمیت استفاده از ساندویچ پانل

دلیل استفاده از ساندویچ پانل می‌تواند به خاطر مزایایی باشد که این سازه پیش ساخته به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم به امنیت سازه اشاره‌ای داشته باشیم، صد درصد دوام در برابر خوردگی و پایداری بالای ساندویچ پانل باعث شده است که امروزه در اجرای ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل متراژ پایین نیز تا این حد مورد استفاده و کاربرد قرار گیرد؛ چراکه عملکردهایی نظیر ظرفیت عایق حرارتی، عایق رطوبتی، دوام در برابر حریق و همچنین عایقی که در برابر آلودگی ‎های صوتی می‎توان از این نوع سازه انتظار داشت آن را به یکی از گزینه‎های عالی برای ساخت و ساز تبدیل کرده است.

 معمولاً هزینه نصب پایین را در این شرایط نمی‌توان نادیده گرفت. به هر حال هر کدام از انواع ساندویچ پانل‌ها برای هر کاربرد مزایای خاص خود را به نمایش می‌گذارند که در ابتدا هزینه نصب حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد اما دوام و مقاومت در برابر آتش را نیز می‌توان دو مزیت بسیار واضح در نظر گرفت.

نکات ایمنی در هنگام اجرای ساندویچ پانل

رعایت استاندارد و ایمنی برای اجرای ساندویچ پانل در اصفهان یا هر شهر دیگری را نباید نادیده گرفت. اولین نکته این است که نصاب باید مهارت لازم و کافی را داشته باشد تا بتواند به انجام کار در ارتفاع بپردازد . نکته مهم‌تر این‌که از تمام وسایل حفاظت فردی همانند کلاه، کفش و کمربند ایمنی و طناب نجات نیز استفاده کنند. کلیه کارگران نیز باید با پوشش کامل همراه با اسکات بند در محل حاضر شوند و همچنین نحوه استفاده صحیح از وسایل را کارگران به خوبی آموزش ببینند تا به صورت مناسب بتوانند به اجرای کار مورد نظر خود یعنی نصب ساندویچ پانل بپردازند.

هنگام کار کردن در ارتفاع بالا برای نصب ساندویچ پانل ، کارگران نباید به انداختن مصالحی همچون نبشی و انواع آهن آلات بپردازند و این یکی از ممنوعیت‌های اصلی به شمار می‌آید؛ همچنین کارگران و یا افراد دیگر هنگامی که قرار است از دستگاه‌های برقی استفاده کنند، باید در ابتدا دستگاه را چک کرده تا بدون هیچ گونه ایراد بتوانند از دستگاه مورد نظر استفاده کنند. به هیچ عنوان جرثقیل را نباید گزینه‎ای برای حمل افراد در نظر گرفت و کارگران باید مراقب باشند تا در قسمت زیرین جرثقیل قرار نگیرند؛ چرا که احتمال بروز هرگونه حادثه قطعاً وجود دارد.البته نکات ایمنی کم نیستند، ولی به صورت اجمالی به بررسی چند نمونه آن پرداخته‌ایم.

نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در اصفهان

همه چیز در مورد ساندویچ پانل در اصفهان

راهنمای نصب ساندوچ پانل دیواری

معمولاً برای نصب ساندویچ پانل دیواری از ورق فلزی و یا نبشی استفاده می‌کنند تا هزینه‌های نصب پانل را کاهش دهند. نصاب می‌تواند از ضخامت کمتری برای انتخاب ورق ساندویچ پانل استفاده کند. ساندویچ را معمولا به صورت افقی و عمودی تنها با در نظر گرفتن محل نصب می توان در نظر گرفت.

توجه داشته باشید که تنها بعد از نصب می‌توان محل اتصال ساندویچ پانل را با استفاده از پیچ‌های مخصوص مستحکم کرد. همیشه در هنگام نصب انواع ساندویچ پانل خصوصاً ساندویچ پانل‌های دیواری در نظر گرفتن عایق حرارتی و صوتی جزء مسائل مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آیند؛ چرا که حفظ زیبایی و همچنین جلوگیری از احتراق در کنار آب‌بندی مناسب باعث می‌شود تا نصب ساندویچ پانل به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

 معمولاً برای آب‌بندی از روش نری و مادگی برای نصب ساندویچ پانل به صورت دیواری استفاده می‌کنند و در این شرایط، چسب سیلیکون می‌تواند بهترین گزینه برای درز‌بندی باشد. همچنین پیچ‌های واشردار برای این نوع نصب به کار می‌روند و در پایان بهتر است بدانید که محل نصب پانل، ارتفاع و عرض، فاصله  بین ستون‌ها و شدت وزش باد منطقه مورد نظر از جمله نکات کلیدی برای نصب ساندویچ پانل‌های دیواری به شمار می‌آیند.  

راهنمای نصب ساندویچ پانل سقفی

معمولاً نصاب بعد از نصب ساندویچ پانل سقفی باید کلیه پیچ‌ها را به صورت دقیق بررسی کند تا نسبت به نصب صحیح و محکم آن‌ها مطمئن شود، همچنین هیچگونه کج شدن پانل را نباید نادیده گرفت؛ چراکه اگر پیچ‌ها به درستی مورد استفاده قرار نگرفته باشند، کج شدن پانل یکی از مشکلاتی است که می‌توان در نظر گرفت.

 همچنین هیچ‌گونه خط‌خوردگی حتی به صورت ریز نباید مشاهده شود؛ چرا که کیفیت نصب ساندویچ پانل را کاملاً زیر سؤال خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که سطح سقف باید بدون هیچ گونه آلودگی مشاهده شود؛ زیرا هرگونه خورده و یا براده باعث می‌شود تا کیفیت نصب ساندویچ پانل‌های سقفی کاهش پیدا کند. استفاده از لاک محافظ نیز برای نصب این نوع ساندویچ پانل به شدت توصیه می‌شود که برخی از افراد نصاب متأسفانه آن را نادیده می‌گیرند.

خرید اینترنتی و سفارش نصب ساندویچ پانل

برای خرید انواع ساندویچ پانل در اصفهان و همچنین نصب به موقع و اصولی آن شما می‎توانید به شرکت ام جی سازه به صورت غیرحضوری مراجعه کنید؛ چرا که این شرکت با سابقه بالا و طولانی خود می‌تواند خدمات قابل قبولی را ارائه دهد و در این بین، پشتیبانی قوی شرکت شما را به صورت کاملاً واضح با خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا می‌کند و تنها کافیست با شماره تلفن‌های درج شده در سایت در تماس باشید و یا حتی به صورت آنلاین به بررسی خدماتی که انتظار دارید بپردازید.

سخن پایانی

برای نصب ساندویچ پانل در اصفهان بهترین انتخاب این است که با مشاورین و متخصصین ما در شرکت ام جی سازه در ارتباط باشید تا این‌چنین بتوانید در مورد بودجه‌ای که باید پرداخت کنید، اطلاعات قابل قبولی را به دست آورید. متأسفانه برخی از مشتریان در ابتدا بدون در نظر گرفتن بودجه مورد نظر اقدام به خرید ساندویچ پانل می‎کنند و سپس در هنگام نصب با مشکلات ریز و درشتی مواجه می‌شوند که بهتر است قبل از هر اقدامی با افراد متخصص در این حوزه نیز مشورت داشته باشید.

امتیازدهی