پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل

محصولات پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل (پیچ‌های خود دریل و خودگیر) ساخته شده از فولاد می‌باشند. پیچ‌های بست ساندویچ پانل سقفی  و ساندویچ پانل دیواری معمولا با یک واشر فلزی و یک واشر آب‌بندی EPDM تکمیل می‌شوند. پیچ‌های بست ساندویچ پانل از فولاد زنگ نزن آستنیتی یا فولاد کربنی گالوانیزه رنگ شده یا ترکیب دو فلزی با مته‌های ساخته شده از فولاد کربنی گالوانیزه رنگ شده ساخته شده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار یک‌دیگر به صورت اختصاصی به اجرای ساندویچ پانل و تمامی اطلاعات پیرامون انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل بپردازیم و تمامی آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل کدامند؟

همان‌طور که اشاره شد، به هنگام نصب ساندویچ پانل‌ها سقفی و ساندویچ پانل دیواری شما احتیاج به انواع پیچ و مهره دارید که تمامی آن‌ها از جنس فولاد هستند و کاملا به صورت ضد زنگ ارائه می‌شوند. در زمینه دیگر اطلاعات مربوط به “پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل” باید بگوییم که پیچ‌های چفت کننده در این زمینه وجود دارند که برای پانل‌های ساندویچ و اتصالات مربوطه در معرض نیروهای کششی و یا برشی هستند. حالت‌های شکست معمولی اتصالات ساخته شده با پیچ و بست‌ها برای پانل‌های ساندویچ نیز وجود دارند که بسیار حائز اهمیت می‌باشند. پیچ‌های بست ساندویچ پانل برای چسباندن ساندویچ پانل به زیر سازه‌های فلزی یا چوبی در نظر گرفته شده است. ساندویچ پانل می‌تواند به عنوان روکش دیوار یا سقف یا به عنوان دیوار باربر و عنصر سقف استفاده شود. کاربرد مورد نظر شامل پیچ‌های بستن برای پانل‌های ساندویچ و اتصالات برای کاربردهای داخلی و خارجی است. پیچ‌های بست که برای استفاده در محیط‌های خارجی با خوردگی C2 طبق استاندارد EN ISO 12944-2 در نظر گرفته شده‌اند از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند.
پس در آخر اگر بخواهیم توضیحی کلی در زمینه انواع پیچ‌های ساندویچ پانلی به شما عزیزان ارائه دهیم، باید بگوییم که اجرای ساندویچ پانل‌ به صورت افقی یا عمودی بر روی قاب‌های فلزی، بتنی یا چوبی ثابت می‌شوند. پیچ‌ها، پروفیل‌ها یا ترکیبی از پیچ‌ها و پروفیل‌ها برای تثبیت پانل‌ها به قاب استفاده می‌شود. ثابت کردن پیچ‌ها سریع‌ترین راه برای تعمیر پانل‌ها است. لازم است پانل‌های با پوشش رنگ تیره (گروه 3 بر اساس طبقه‌بندی رنگ RAL) در برابر ضربه مستقیم نور خورشید در هنگام نصب محافظت شود. تغییر شکل ناشی از گرمایش می‌تواند مانع نصب پانل‌ها شود. باید در این زمینه از بهترین پیچ‌ها استفاده کرد تا بتوان بهترین نصب را در کنار یک دیگر داشت تا در برابر تابش نور مستقیم خورشید و هر مورد دیگری آن‌ها را سالم نگه‌داشت.

پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل

‌کاربرد پیچ سر عدسی چیست؟

پیچ‌های سر عدسی در استفاده روزمره نصب می‌شوند و هم چنین در نصب انواع ساندویچ پانل‌ها نیز بسیار از این دسته از پیچ‌ها استفاده می‌شود. اغلب آن‌ها در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که باید یک اثر تمیز ظاهر شود و در زمینه ساندویچ پانل‌ها نیز بیشتر این دسته از پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل خارجی مشاهده می‌کنیم که بیشتر در معرض دید عموم می‌باشند. پیچ‌ها دارای یک رزوه کامل و یک درایو فیلیپس (Z – Pozidriv) هستند. پیچ‌های سر عدسی را می‌توان در زمینه‌هایی دیگر مانند ساخت مبلمان، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و موارد دیگر نیز استفاده کرد. پیچ‌های سر عدسی دارای یک مرکزی هستند که به طور منظم با یک درایور متناسب است. این موضوع یکی از مزایایی است که باید در هنگام کار بر روی ساخت‌وساز یا پروژه‌هایی که از مواد کامپوزیت استفاده می‌کنند یا زوایای اتصال استفاده می‌کنند در نظر گرفت. برای شروع، آن‌ها در برابر بادامک یا لغزش پیچ گوشتی بیشترین مقاومت را دارند و اتصالات محکمی هستند. این دسته از پیچ‌ها هم‌چنین بسیار برای فضاهای تاریک‌تر که احتیاج به فضای کمی برای بستن یک پیچ است کاربردی هستند و به راحتی اقدام به اتصال ساندویچ پانل متراژ پایین می‌کنند.

کاربرد پیچ سرمته واشردار گالوانیزه چیست؟

واشرها جزء مشترک و جدایی ناپذیر هر ترکیب اتصال دهنده هستند. اتصال دهنده‌هایی مانند واشرهای گالوانیزه با اضافه کردن فرآیند گالوانیزه کردن، محافظت و استحکام بیشتری را ارائه می‌دهند که در برابر خوردگی محافظت می‌کند. اما خود واشرها هدف بالاتری دارند و بدون آنها یک بست یکسان نخواهد بود. سایر اتصال دهنده‌های متداول پیچ و مهره شش گوش و به طور کلی پیچ و مهره هستند که توسط افراد و پیمانکاران دستی استفاده می‌شود. در ابتدا اول به طور کلی به شما می‌گوییم که واشر چیست. به جزء کوچکی که بین مهره و اجزای ساختاری در حال بسته شدن قرار می‌گیرد واشر نامیده می‌شود. واشرهای گالوانیزه از نظر مقاومت در برابر خوردگی درمان شده‌اند و طول عمر و استحکام را ارائه می دهند. حال پیچ سرمته واشردار گالوانیزه برای اتصال چند قطعه ساندویچ پانل استفاده می‌شود و بیشتر در مکان‌هایی کاربرد دارد که تا حدودی نسبت به دیگر مکان‌ها رطوبتی بالا در آن وجود دارد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که در تمامی اتصالات ما شاهد این موضوع هستیم و تنها در مناطق مرطوب وجود ندارد اما باید گفت که در این منطقه کاربردی‌تر می‌باشد.
واشرها اهداف مختلفی دارند و تقریبا هر کاربردی که شامل مهره باشد از واشر سود می‌برد. واشرها برای توزیع بار برای یک بست کار می‌کنند. چه یک واشر اریب (مورد استفاده در سطوح شیبدار) یا یک واشر قفلی (به طور کلی برای محکم نگه داشتن اتصالات استفاده می‌شود) این اجزا برای تناسب و دوام کلی آن نقطه در سازه ضروری هستند. واشرهای گالوانیزه برای کاربردهای بیرونی به خوبی کار می‌کنند و به عنوان یک فاصله بین مهره و چوب، فولاد یا سایر مواد در حال بسته شدن عمل می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها ساندویچ پانل‌ها می‌باشند. آنها هم‌چنین به عنوان یک مانع در برابر سایش عمل می‌کنند که در بسیاری از شرایط مهم است. حتی اگر یک مهره فقط به صورت پراکنده برداشته شود، یک واشر مناسب از مواد زیر در برابر سایش محافظت می‌کند. حتی کوچک‌ترین حرکت در ساختار نیز می‌تواند در طول زمان منجر به سایش شود مگر این‌که واشر وجود داشته باشد که به عنوان یک پد عمل کند. پس به صورت کلی پیچ سرمته واشردار گالوانیزه در بین دیگر پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل موجود برای اتصالات ساندویچ پانل‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد پیچ سرمته واشردار گالوانیزه چیست

خرید انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل چگونه ممکن می‌شود؟

نمی‌توان گفت که انواع پیچ‌های مربوط به نصب ساندویچ پانل‌ها جزء لوازم جانبی این موارد می‌باشند زیرا اگر پیچ‌ها نباشند شما نمی‌توانید این موارد را به یک‌دیگر متصل کنید. پس پیچ‌ها جزء لوازم بسیار ضروری ساندویچ پانل‌ها می‌باشند که معمولا تولیدکنندگان در کنار تولید ساندویچ پانل‌ها، آن‌ها را نیز تولید می‌کنند تا افراد بتوانند به راحتی در کنار خرید این محصولات، پیچ‌های اتصال آن را نیز داشته باشند. اما ناگفته نماند که در برخی از مواقع ما شاهد این موضوع هستیم که افراد این دسته از محصولات را خریداری می‌کنند اما پیچ‌های بست در آن‌ها وجود ندارند. در این مواقع شما باید از دیگر تولیدکنندگان که این محصول را ارائه می‌دهند اقدام به خریداری کردن انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل کنید.
می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به سفارش از انواع فروشگاه‌های معتبر کنید و سپس به صورت عمده در محل موردنظر آن را تحویل بگیرید. خرید به صورت اینترنتی باعث حذف انواع واسطه‌ها می‌شود و شما می‌توانید محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. موضوع بعدی در زمینه خرید انواع پیچ‌ها این است که شما می‌توانید هم‌چنین به صورت حضوری نیز اقدام به خریداری کردن این محصول کنید. کافیست تنها به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و سپس در تعداد مورد نیاز پیچ‌ها را خریداری کنید.

خرید انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل چگونه ممکن می‌شود

قیمت پیچ سر عدسی چقدر است؟

پیچ سرعدسی یک نوع از پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل همان‌طور که اشاره شد علاوه بر این‌که در زمینه نصب ساندویچ پانل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در دیگر موارد نیز ما شاهد وجود این محصول هستیم. به همین دلیل است که شما با حضور در بازار ممکن است انواع قیمت‌های مختلف را در زمینه خرید این محصول مشاهده کنید. این‌که دقیق بدانید قیمت پیچ سر عدسی چه مقدار می‌باشد، باید به سراغ انواع فروشگاه‌هایی بروید که اقدام به فروش پیچ سر عدسی برای بست انواع ساندویچ پانل‌ها می‌کنند. این دسته از پیچ‌ها، به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند و ظاهری بسیار جذاب را به سازه ساندویچ پانلی شما ارائه می‌دهند. به صورت کلی، پیچ‌های سر عدسی قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند.

قیمت پیچ سرمته واشردار گالوانیزه چقدر است؟

همان‌طور که در عنوان‌های قبلی مطالعه کردید، پیچ سرمته واشردار گالوانیزه، یکی از بهترین پیچ‌ها و کاربردی‌ترین‌ها می‌باشد که خرید آن همواره از رونق بسیار بالایی برخوردار است. این دسته از پیچ‌ها علاوه بر این‌که بسیار کاربردی هستند، قیمت بسیار خوبی را نیز برای خود دارند و شما می‌توانید به راحتی با خریداری کردن این دسته از پیچ‌ها، سازه ساندویچ پانلی خود را به بهترین نحو ممکن ارائه دهید.

قیمت پیچ سرمته واشردار گالوانیزه چقدر است

انواع پیج‌های سرمته واشردار گالوانیزه کدامند؟

پیچ‌های سرمته یکی از انواع پیچ‌های واشردار هستند که به دلیل پوشش گالوانیزه‌ای که دارند، به عنوان پیچ‌های ضد زنگ نیز شناخته می‌شوند. انواع پیچ‌های سرمته‌ای واشردار گالوانیزه عبارت‌اند از:
• پیچ سرمته‌ای بکسی واشردار
• پیچ سرمته‌ای واشردار ساده
• پیچ سرمته‌ای سرتخت
• پیچ سرمته همرو

 

سوالات متداول

1. چگونه می‌توان اقدام به خریداری کردن انواع پیچ‌ های نصب ساندویچ پانل کرد؟
به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های حضوری اقدام به خریداری کردن آن‌ها کنید.
2. کدام یک از پیچ‌های اتصال ساندویچ پانل‌ها بسیار کاربردی هستند؟
پیچ‌های سرمته‌ای واشردار بسیار کاربردی و تعداد خرید بالایی را برای خود دارند.
3. قیمت این دسته از محصولات را چگونه مشاهده کنیم؟
می‌توانید از انواع فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه استفاده کنید و اقدام به مشاهده کردن انواع قیمت‌های این محصول کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

امتیازدهی