روش نصب ساندویچ پانل سردخانه

نصب ساندویچ پانل سردخانه با توجه به مزایا و خصوصیاتی که دارد امروزه این‌چنین مورد توجه قرار گرفته است. برای نصب ساندویچ پانل سردخانه باید از یک تیم ماهر و وارد استفاده کنید که شرکت ام جی سازه ماهرترین نصاب خود را به محل اعزام می‌کند. بدون‌شک این شرکت خدمات خود را در سرتاسر کشور پوشش می‌دهد و به همین دلیل، بهتر است در مورد این نوع ساندویچ پانل نیز اطلاعات قابل قبولی در اختیار داشته باشید.

اجرای ساندویچ پانل

برای اطلاعات بیشتر در مورد اجرای ساندویچ پانل کلیک کنید

ساندویچ پانل سردخانه‌ای چگونه تولید می شود؟

چنانچه بخواهیم به ساختار اصلی اجرای ساندویچ پانل سردخانه‌ای اشاره کنیم، بهتر است بدانید که ساختاری سبک و چند لایه را می‌توان انتظار داشت. به گونه‌ای که از دو طرف به راحتی دو لایه به صورت فلزی به چشم می‌آیند و اگر عایق پلی اورتان مابین این دو لایه تزریق نشده باشد، شما نمی‌توانید به ویژگی‌های فیزیکی ساندویچ پانل سردخانه‌ای مطمئن باشید. معمولاً از فوم عایق پلی اورتان استفاده می‌کنند تا بتوان به راحتی به کاهش هزینه‌های برق مصرفی سردخانه کمک کرد.

همین امر باعث می‌شود تا دما و مقاومت این ساندویچ پانل نیز در برابر آتش سوزی‌های B1-B2 به بهترین شکل ممکن به چشم آید. توجه داشته باشید که معمولاً برای ساخت ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای از ورق‌های آلوزینک، گالوانیزه، آلومینیوم، فایبرگلاس و pvc می‌توان به سادگی استفاده کرد. با توجه به موارد گفته شده قطعاً شما به برقراری ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ام جی سازه ترغیب شده‌اید.

همه چیز در مورد نصب ساندویچ پانل سردخانه

کاربرد و موارد استفاده ساندویچ پانل سردخانه‌ای

همان‌طور که ساندویچ پانل متراژ پایین نیز کاربرد و موارد استفاده خاص خود را به نمایش می‌گذارد، در مورد ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای نیز بهتر است بدانید که می‌توان به عنوان سردخانه‌های بالای صفر یا زیر صفر از مورد استفاده قرار داد.

  امروزه برای ساخت تونل‌های منجمدی که در انواع ساختمان‌های صنعتی به کار می‌آید، نیز این نوع پانل‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ چراکه بسیاری از کارخانه‌های صنعتی، سوپرمارکت‌ها و بسیاری از ساختمان‌های بزرگ و گسترده به این نوع پانل نیاز دارند.

 حتی صنایع مختلف دیگری همچون صنایع کشاورزی و دامداری نیز نسبت به خرید و سفارش این نوع ساندویچ پانل تمایل جدی نشان می‌دهند. ناگفته نماند که در صنایعی همچون مواد غذایی، تجهیزات پزشکی و حتی در صنعتی مانند صنعت سردسازی نیز ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای به کار می‌آیند. البته ناگفته نماند که در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز مربوط به تولیدی گل و گیاه، هتل‌ها، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی نیز کاربرد ساندویچ پانل سردخانه‌ای به صورت واضح احساس می‌شود.

مزایای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

از جمله مزایایی که می‌توان برای نصب ساندویچ پانل سردخانه‌ای در نظر گرفت در ابتدا توجیه اقتصادی آن به شمار می‌آید؛ چرا که در مقایسه با مصالح سنتی آب‌بندی قطعاً ساندویچ پانل سردخانه‌ای می‌تواند یک گزینه عالی و مقرون به صرفه به شمار آید.

 همچنین همانند ساندویچ پانل دیواری این نوع نیز دوام و مقاومت بالایی در مقابل آلودگی‌های صوتی، حرارتی، رطوبت و زلزله از خود نشان می‌دهد. با توجه به موارد گفته شده صد درصد این مزایا را می‌توان جزء مزایای ویژه و کلیدی به شمار می‌آورد. ناگفته نماند که پانل‌های سردخانه‌ای وزن بسیار سبکی داشته و به همین دلیل در هنگام ساخته استراکچر میزان مصرف آهن آلات به شدت کاهش پیدا می‌کند.

 در مورد تنوع طرح و رنگ نیز این نوع پانل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بدون محدودیتی برای انتخاب امروزه فروش خوبی را تجربه می‌کند. این نکته را نیز می‌توان انتظار داشت که این محصول نیز مونتاژ و دمونتاژ می‌شود و یکی دیگر از قابلیت‌های مهم دیگر این نوع پانل، حمل و نقل سریع و حمل و جابه‌جایی آسان را نیز نباید به هیچ عنوان نادیده گرفت؛ چرا که به هر حال هرنوع محصولی با توجه به مزایای خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

خصوصیات ساندویچ پانل سردخانه ای

برای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای شما باید نسبت به خصوصیات آن نیز آگاه باشید که می‌توان گفت این نوع سازه یک سازه بسیار مستحکم است که می‌توان از قابلیت سرهم بندی آن نیز به راحتی در مکان‌های بدون دیوار و شاسی هم استفاده کرد. به خاطر مقاومتی که در برابر رطوبت و پوسیدگی از خود نشان می‌دهد نیز، بهداشت این نوع پانل به نحو احسنت رعایت می‌شود و همچنین سرهم بندی و باز کردن مجدد پانل به نصب آسان و سریع آن اشاره می‌کند.

 صد درصد این یکی از خصوصیات بارز به شمار می‌آید. همچنین دارای پوششی از ورق‌های رنگی، آلوزینک و گالوانیزه است که صد درصد طول عمر بالایی را می‌توان انتظار داشت. دانسیته ۴۰ کیلو‌گرم بر متر مکعب عایق پلی یورتان نیز از جمله خصوصیات اصلی پانل سردخانه‌ای به شمار می‌آید. نکته مهم دیگر این است که می‌توان عایق پلی یورتان را در طول و سایزهای مختلف خریداری و مورد استفاده قرار داد.

برای نصب ساندویچ پانل سردخانه به کجا مراجعه کنیم؟

بدون شک برای اجرای ساندویچ پانل سقفی و انواع مختلف دیگر می‌توان گفت که گروه فنی ام جی سازه یک گزینه عالی و ایده آل است. به این دلیل که نمونه کارهای این مجموعه را به راحتی می‌توان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. توجه داشته باشید که نصب سریع، یکی از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه معتبر و باسابقه است. همچنین کاربران عزیز می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان این مجموع باسابقه نیز بهره‌مند شوند، در مورد کیفیت محصولات این مجموعه نیز جای هیچ‌گونه شک و تردیدی نیست؛ چرا که همه چیز در بالاترین استاندارد و کیفیت خود تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.تیم حرفه‌ای این مرکز با انجام پروژه‌های گوناگون خود می‌تواند تجربه بالایی که به دست آورده را به نحو احسنت در پروژه‌های پیش‌روی خود پیاده‌سازی کند.

سخن پایانی

برای “نصب ساندویچ پانل سردخانه” کارشناسان ماهر ما در شرکت ام جی سازه آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند. ساندویچ پانل یکی از سازه‌های پیش ساخته و کاربردی محبوبی است که به دلیل توجیه اقتصادی خود امروزه تا این حد مورد استقبال و کاربرد قرار گرفته است. این نکته را به خاطر داشته باشید که در حال حاضر کمتر کسی است که از خدمات این‌چنینی غافل مانده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید تا انتخابی آگاهانه و مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

امتیازدهی