نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در شیراز

ساندویچ پانل در شیراز با توجه به قیمت مناسب خرید و نصب این سازه پیش ساخته و همچنین موارد کاربرد گسترده و مزایایی که دارد را نمی‎توان نادیده گرفت. ساندویچ پانل سقفی با وزن کم و سبک خود امروزه در برابر زلزله می‌تواند ایمنی و امنیت بیشتر سازه را تضمین کند. به همین دلیل در شیراز و دیگر شهرهای ایران و جهان یکی از پرفروش‎ترین سازه‎های پیش ساخته به شمار می‌آید. البته متأسفانه برخی اطلاعات چندان کاملی در مورد انواع این سازه ندارند که ما در ادامه به نحوه نصب انواع مختلف ساندویچ پانل اشاره می‎کنیم.

نحوه نصب ساندویچ پانل در شیراز به صورت دیواری

برای اجرای ساندویچ پانل و راه‌‎اندازی ساندویچ پانل دیواری باید از پیچ کاملاً مخصوص استفاده کنید. امروزه در صنایع گوناگون صنعتی از پانل‌های دیواری استفاده می‌کنند. استفاده از ورق‎های فلزی را به هیچ عنوان نمی‌توان در فرایند نصب این نوع ساندویچ پانل نادیده گرفت.

دلیل استفاده از ورق‌های فلزی به خاطر درز درب و پنجره و همچنین تقویت و بهبود سازه است. عمدتاً کاربرد این نوع پانل برای ساخت سوله بسیار دیده می‌شود و نکته حائز اهمیت برای استفاده از این نوع ساز استفاده از محصولات بروز و نوینی است که جایگزین محصولات سنتی شده است. همین امر صد درصد در کاهش برآورد هزینه جزء معیارهای اصلی قرار می‎گیرد.

همپوشانی مناسب این نوع پانل به دلیل دوام بالا در هنگام مونتاژ حاصل می‌شود و همچنین، این نوع قابلیت نصب مجدد را داشته و به راحتی جایگزین می‌شود و بهتر است نصب سریع و راحت را نیز جزء محبوبیت این نوع ساندویچ پانل در نظر بگیرید. ناگفته نماند که در مقابل رطوبت و زنگ زدگی این نوع بسیار بادوام عمل می‌کند.

مزایای ساندویچ پانل سقفی و نحوه نصب

ساندویچ پانل سقفی به دلیل عایق بودن سرما، صوت و گرما امروزه مورد استفاده قرار می‎گیرد. این نوع ساندویچ پانل در شیراز به خاطر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد بسیار فروش خوبی را تجربه می‌کند. ناگفته نماند که نصب و راه‌اندازی ساندویچ پانل‌های سقفی پروسه ساده و آسانی را حتی طی می‌کنند.

برای اینکه وزن سازه کمتر برآورد شود، می‌توان گفت پانل‎های سقفی بهترین گزینه به شمار می‌آید؛ چرا که به جزء اقلیم و آب و هوای شیراز برای هرنوع اقلیم دیگر نیز مناسب است. بی انصافی است اگر دوام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، زلزله و رانش زمین را جزء مزایای استفاده از ساندویچ پانل‎های سقفی در نظر نگیریم.

ساندیچ پانل طرح دار

همه چیز در مورد ساندویچ پانل ضد اسید

نحوه نصب

 

تولید این نوع پانل با ضخامت 3 الی 20 سانتی‌متری همراه است که با استفاده از فوم تزریقی پلیورتان سخت انجام می‌پذیرد. می‌توان گفت دانش و تخصص نصابان برای اجرا و راه‌اندازی این نوع ساندویچ پانل را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. در ابتدا حمل و نقل ساندویچ پانل مورد نظر به محل انجام می‌شود و سپس متخصصین باید ساندویچ پانل‌های مورد نظر را به درستی مورد بررسی قرار دهند. بررسی طول دهانه، عرض فلنج پرلین و … را در مراحل ابتدایی نصب نمی‌توان نادیده گرفت.

بعد از این‌که پانل‌ها روی قسمت مورد نصب قرار می‌گیرند، فیلم محافظ پلی اتیلن قبل از نصب را برمی‌دارند و همچنین برداشتن فیلم محافظ که در امتداد لبه‌های پانل و مفصل وجود دارد، ضرورت خود را نشان می‌دهد. مشخص کردن محل نصب ناودان نیز مقوله بسیار مهمی قبل از متصل کردن پانل‌ها است.

سپس می‌توان با استفاده از پیچ و واشر پانل‌ اولیه را ثابت نگه داشت و البته تراز شدن پانل نیز موضوع مهمی است تا بعد بتوان با همچوشانی پانل بعدی، پانل دوم را نیز نصب کرد. همپوشانی عمدتاً 100 الی 300 میلی‎متر طول متغیری دارد و شیب سقف را نیز باید مورد بررسی قرار داد. می‎توان گفت اجرای ساندویچ پانل باید با دقت و ظرافت بالایی انجام پذیرد تا نتیجه قابل قبولی را بتوان انتظار داشت.

برای ساندویچ پانل متراژ پایین و بیشتر می‌توانید از پانل‎های دیواری استفاده کنید. شاید در ابتدا نصب این نوع پانل ساده به نظر برسد، ولی حقیقتاً این‎چنین نیست و تخصص بالایی را می‎طلبد. نمی‌توان یک روش خاص را برای نصب بررسی کرد؛ چراکه همه چیز به نوع کاربرد بستگی دارد.

 به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از هرکاری کاربرد و موارد استفاده خود را از ساندویچ پانل‌های دیواری مشخص کنید. سپس با مشاورین ما در سایت ام جی سازه در ارتباط باشید. مشاورینی که به سؤالات شما پاسخ می‎دهند به خاطر تخصص بالای خود صد درصد هزینه ‎های مورد نظر را به صورت واضح برای شما برآورد خواهند کرد.

قیمت خرید و نصب ساندویچ پانل در شیراز

وابسته به این‌که شما از چه ساندویچ پانلی استفاده می‌کنید، قیمت خرید و نصب متفاوت است. معمولاً پانل‎های سقفی نسبت به دیواری هزینه بیشتری را برآورد می‌کنند؛ همچنین اینکه ساندویچ پانل از چه نوع ورقی ساخته می‌شود نیز موضوع مهمی به شمار می‎آید. معمولاً انواع ورق‎های آلومینیوم، آلوزینک یا گالوانیزه قیمت متفاوتی را برای مشتری اعمال می‎کنند. نوع فومی که در ساختار ساندویچ پانل وجود دارد را نیز نباید نادیده گرفت. عمدتاً  فوم پلییورتان جزء گران‎ترین‎ها به شمار می‎آید.

با بررسی مشخصات فنی، مشتری باید بداند که هرچقدر ضخامت و ابعاد ساندویچ پانل بیشتر باشد، طبیعتاً هزینه بیشتری برای خرید و نصب ساندویچ پانل در شیراز را باید مورد توجه قرار داد. مصالح ساختمانی به کار رفته را نیز نادیده نگیرید؛ زیرا این خود هزینه‎ها مجزایی را در نصب برآورد می‎کند ولی در نصب ساندویچ پانلی مانند دیواری این هزینه کاهش می‎یابد چون از محصولاتی نوینی نصاب استفاده می‎کند؛ همچنین بالا بودن دانسیته ساندویچ پانل نیز یکی از دلایل افزایش قیمت در زمان خرید به شمار می‎‎آید.

سخن پایانی

برای نصب و راه‎اندازی ساندویچ پانل در شیراز از نیم ماهر و وارد ما در شرکت ام جی سازه کمک بگیرید. شما به راحتی از طریق این سایت می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و هزینه مناسبی را برای خرید به صورت غیرحضوری و همچنین خدمات نصب برآورد کنید. متأسفانه برخی از افراد آنچنان که باید و شاید به کیفیت خدمات آنلاین توجهی ندارند. به همین دلیل با هزینه‎های بالایی در هنگام خرید سنتی و نصب رو‌برو می‌شوند، هدف ما در این مجموعه کسب رضایت شما و استفاده از ایمنی و کیفیت این نوع سازه پیش ساخته در طولانی مدت است.

امتیازدهی