نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در اهواز

ساندویچ پانل در اهواز امروزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ چرا که این سازه پیش ساخته با قیمت مناسب مشتریان را ترغیب می‌کند تا در حوزه‌های گوناگون به استفاده و کاربرد آن بیندیشند. ناگفته نماند اگر از یک شرکت معتبر همچون ام جی سازه به خرید ساندویچ پانل در انواع گوناگونی مثل ساندویچ پانل دیواری و حتی ساندویچ پانل سقفی که دارد مشتری بپردازد، سپس نصب آن توسط تیم ماهر این شرکت انجام پذیرد، می‌توانند با کم‌ترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کرده و در طولانی مدت نیز به ماندگاری و کیفیت نصب سازه مطمئن بود.

نحوه نصب ساندویچ پانل در اهواز

برای اجرای ساندویچ پانل در اهواز شما باید به تیم فنی و ماهر شرکت ام جی سازه مراجعه کنید؛ چرا که تنها افراد با تجربه و متخصص این تیم می‌توانند نصب قابل قبولی را به نمایش بگذارند. برخی از افراد ناوارد هنگام کار روی سقف از کفش مناسب کار با کف مسطح استفاده نمی‌کنند و همین امر میزان آسیب به سطح پایه را افزایش می‌دهد.

 همچنین نصاب باید از یک الوار نیز جهت راه رفتن استفاده کند که تیم ماهر این مجموعه به خوبی می‌داند که چنانچه نیاز به بریدگی پانل‌ها در محل نصب باشد، استفاده از پانل‌بر جزء اقدامات ضروری و حائز اهمیت خواهد بود. در بسیاری از مواقع نباید از دستگاه سنگ فرز نیز استفاده شود؛ چرا که دستگاه ممکن است سطح فلز را دچار آسیب کرده و همین امر روی کیفیت کار تأثیر مخرب بگذارد.

 همچنین هر چه سریع‎تر کلیه ضایعات فلزی که به خاطر انجام برش و سوراخ‌کاری خصوصاً برای اجرای پانل سقفی به وجود آمده را باید از میان برد تا سطح فلزی دچار زنگ‌زدگی و آسیب نشود، ناگفته نماند که در طی فرایند نصب چنانچه نیاز باشد، باید پانل‌های مورد نظر را با استفاده از شوینده‌هایی که البته آسیبی به ورقه‌های فلزی پیش رنگ شده وارد نمی‌کنند برای نظافت انتخاب کرد. 

نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری

نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری بدین ترتیب است که از 2 طرف ورق فلزی گالوانیزه و یا آلوزینگ را باید با نکات فنی ریز و درشتی در نظر گرفت. معمولاً از نبشی و ناودانی‌های آهنی برای نصب این نوع ساندویچ پانل می‌توان استفاده کرد. این‌چنین که از نبشی‌هایی که زاویه ۹۰ درجه دارند، برای قسمت دیواره با ضخامت بالایی استفاده کرده تا یک قاب به وجود آید. در این شرایط است که به صورت نر و مادگی می‌توان پانل‌ها را به راحتی مورد کاربرد قرار داد و از چسب مخصوص سیلیکونی برای درزبندی در این شرایط حتی استفاده کرد. البته ناگفته نماند که پانل‌های پیچ مخفی نیز برای نصب پانل دیواری می‌توانند یک گزینه کارآمد به شمار آیند که به استحکام سازه نیز کمک می‌کنند.

نحوه نصب ساندویچ پانل سقفی

برای نصب ساندویچ پانل سقفی نصاب در ابتدا باید توجه خود را ب سقف و ما بین تکیه‌گاه‌هایی که وجود دارند، معطوف کند. در این حالت قادر خواهد بود، عملیات زیرسازی را به نحو احسن انجام دهد. سپس در مرحله بعدی پانل‎ها را روی پرلین‌ها قرار می‌دهند تا مطابق با هر متر مربع بتوان از یک پیچ سرمته گالوانیزه استفاده کرد.

عمدتاً پانل‌های سقفی را به صورت اورلب در نظر می‌گیرند که برای آب‌بندی سقف یک راهکار ایده‌آل است و می‌تواند از نفوذ آب به نحو احسن جلوگیری کند. مرحله پایانی کار به درزگیری ساختمان با استفاده از ورق آبرو و فلاشینگ مرتبط است که این امر در زیباسازی فرایند نصب نکته قابل‌تأملی به شمار می‌آید.

نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در اهواز

همه چیز در مورد ساندویچ پانل در اهواز

مزایای استفاده از انواع ساندویچ پانل

از جمله  مزایایی که برای نصب ساندویچ پانل خصوصاً برای ساندویچ پانل متراژ پایین می‌توان در نظر گرفت، این است که توانسته امروزه  استفاده از این سازه پیش ساخته را بسیار مورد توجه قرار دهد، می‌توان گفت وزن بسیار سبک و استحکام بالا هستند.

 ساندویچ پانل‌ها به صورت فلزی و یا کامپوزیتی می‌توانند مقاومت خود را افزایش داده و نصب بسیار آسانی را نیز به نمایش بگذارند که همین امر برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه جزء گزینه‌های اصلی کاربرد به شمار می‌آید. برای آن دسته از افرادی که همیشه به دنبال قیمت‌های مقرون به صرفه هستند، می‌توان گفت که ساندویچ پانل قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه دارد و  به همین دلیل تا این حد، این نوع  سازه پیش ساخته مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد.

 البته موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چرا که می‌توان از عایق حرارتی و برودتی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی نیز در این سازه پیش ساخته استفاده کرد و نسبت به تحمل پانل‌ها در برابر فشار بالا اطمینان کافی به دست آورد. ناگفته نماند که ساندویچ پانل در مقابل حشرات موذی و رشد گیاهان نیز بسیار مقاوم است و دچار خوردگی و پوسیدگی نیز نمی‌شود که همین امر به زیبایی و نمای کار بیشتر کمک می‌کند.

کاربرد ساندویچ پانل  

کاربرد ساندویچ پانل در اهواز و یا هر شهر دیگری را می‌توان با توجه به جنس فلزی و کامپوزیتی که دارد در صنایع گوناگون مانند ساخت‌وساز و هواپیمایی در نظر گرفت. همچنین در کارخانه مواد غذایی، حوزه کشاورزی، ساخت سردخانه محصولات غذایی، ساخت سوله، ساخت کانکس، ساخت انبار و سوله‌های نگهداری دام و طیور و حتی به‌عنوان جایگزین ورق سقف شیروانی معرفی کرد که دراین‌بین، کیفیت نصب صد درصد می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

خرید ساندویچ پانل

شما برای خرید ساندویچ پانل در اهواز می‌توانید با همکاران ما در شرکت ام جی سازه که بیش از بیست سال سابقه کاری دارند، در ارتباط باشید.همچنین با مشاهده نمونه کارها صد درصد به کیفیت خدمات این مجموعه مطمئن خواهید شد و در طولانی مدت به گروه مشتریان واقعی و وفادار این شرکت خواهید پیوست. تنها بهتر است بدانید که برای خرید انواع ساندویچ پانل، کیفیت و مرغوبیت محصول معیار مهمی است که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده گرفت و تنها به قیمت پایین در هنگام خرید نباید توجه کرد.

سخن پایانی

  هرآنچه برای خرید و نصب ساندویچ پانل در اهواز لازم و ضروری بود را مورد بررسی قرار داده‌ایم. توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در شرکت ام جی سازه در ارتباط باشید. این‌گونه با برآورد هزینه و همچنین انتخاب انواع ساندویج پانل می‌توانید هرچه سریع‌تر از خدمات نصب نیز استفاده کنید.  

4/5 - (1 امتیاز)